جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


همکاری سایانوژن روی هدست آکیولس گو با فیسبوک

بنیان‌گذار سیانوژن‌ مدتی پیش برای کار در پروژه ساخت هدست آکیولس گو (oculus Go) به شرکت فیسبوک پیوسته است.

 

 

همکاری سایانوژن روی هدست آکیولس گو با فیسبوک

در رویداد آکیولس کانکت (Oculus Connect) که در شهر سن‌خوزه ایالت کالیفرنیا برگزار شد، تیم واقعیت مجازی فیسبوک چندین معرفی بزرگ را انجام دادند که شامل کاهش قیمت هدست آکیولس ریفت (Oculus Rift) به 399 دلار و معرفی ویژگی‌های جدید برای پلتفرم نوپا آکیولس می‌شود.

یکی از سخت‌افزار جالب معرفی‌شده در این رویداد هدست آکیولس گو است که انتظار می‌رود سال 2018 برای عرضه‌ی عمومی در دسترس قرار گیرد. در توضیحاتی که برای این هدست در رویداد فوق گفته شده، آمده است که:

این هدست به هیچ تلفن‌همراه و یا کابلی برای اتصال به رایانه‌های شخصی نیاز ندارد. [این دستگاه] می‌تواند فیلم پخش کند، بازی اجرا کند و به شما برای ملاقات با دوستان‌تان کمک کند. [آکیولس گو] به لطف جنس بدنه‌اش وزن کمی دارد و ظاهرا بهترین وضوح بصری را در بین دیگر دستگاه‌های واقعیت مجازی ارائه می‌کند. [این مهم] به لطف لنزهای جدید و نمایشگر ال‌سی‌دی فست‌سوییچ (Fast-Switch) با وضوح WQHD به تحقق رسیده است.

نکته‌ی حائز اهمیت دیگر، پیوستن بنیان‌گذار سیانوژن، یعنی استیو کاندیک به فیسبوک است. او در صفحه‌ی شخصی خود در فیسبوک این موضوع را بیان کرده و از کار بر روی پروژه ساخت آکیولس گو خبر داده است. پس از اینکه سیانوژن به پایان راه خود رسید، استیو کاندیک برای مدتی در جایی فعالیت نمی‌کرد تا اینکه در مارس 2017 برای ملحق‌شدن به تیم سازنده‌ی آکیولس گو، به فیسبوک پیوست.

پس از ورشکستگی سیانوژن، اکنون بروزرسانی‌های این رام تحت نام لینیج (Lineage) منتشر می‌شود.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *