جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ستایش ps4 pro سونی توسط مدیر مایکروسافت

ایده ساخت ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو یکسان بوده است! آلبرت پنلو، سرپرست ارشد مدیریت تولید مایکروسافت ادعا می‌کند که شرکت سونی با عرضه کنسول پلی‎استیشن ۴ پرو قدم بزرگی برداشته است و به آن باور دارد.

 

ستایش ps4 pro سونی توسط مدیر مایکروسافت


کنسول ایکس‌باکس وان ایکس‌، یک پله بالاتر از کنسول ایکس‌باکس وان از هر نظر قرار می‌گیرد و تفاوت‏‌های قابل‌توجهی با برادر کوچک‌تر خود دارد؛ این کنسول به‎طور مخصوص طراحی شده است تا بازی‎ها را با رزولوشن ۴K و عمکلرد سخت‌افزاری خیره‌کننده به نمایش بگذارد.
با این‌حال، بسیاری مدعی هستند که برای عرضه ایکس‌باکس وان ایکس، کمی دیر است؛ این کنسول با اختلاف زمانی قابل‎توجهی نسبت به پلی‌استیشن ۴ پرو، کنسول پرچمدار سونی که برای اجرای بازی‌ها با رزولوشن Full HD / 4K طراحی شده است، عرضه می‎شود.
در همین رابطه آلبرت پنلو، سرپرست ارشد مدیریت تولید و برنامه‎ریز ارشد مایکروسافت ادعا می‌کند که اقدام سونی برای عرضه پلی‌استیشن ۴ پرو، هوشمندانه بوده است و رقبای خود را به منظور عرضه این کنسول تحسین می‌کند.
براساس گفته‌های آلبرت پنلو، مایکروسافت اطلاعاتی از عرضه کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو نداشته است. با این‌حال، سرپرست ارشد مدیریت تولید در مایکروسافت ادعا می‌کند که ایده‌ی هر دو شرکت برای عرضه یک کنسول قدرت‌مند، با یک‌دیگر وجه اشتراک دارد.

منبع : برترین ها

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *