جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


منتشر شدن دستیار هوشمند گوگل اسیستنت در پلی استور

گوگل در اقدامی غافلگیرانه تصمیم گرفته که دستیار هوشمند اسیستنت خود را در پلی استور منتشر کند. مطمئنا برای افرادی که گوگل اسیستنت را در موبایل خود نصب نکرده اند این موضوع می تواند خبر خوشحال کننده ای باشد، اما متأسفانه برای افرادی که تا حالا از مزایای این دستیار برخوردار بوده اند انتشار آن در پلی استور چیز جدیدی را به همراه ندارد.

 

دستیار هوشمند گوگل اسیستنت در پلی استور

مثل اپلیکیشن های سامسونگ یا برنامه هایی که شرکت های سازنده تلفن هوشمند در پلی استور منتشر می کنند، گوگل اسیستنت هم با این هدف در فروشگاه گوگل بارگذاری شده که به روز رسانی های آن سریع تر به دست کاربران برسند.

اپلیکیشن گوگل اسیستنت که به تازگی در پلی استور منتشر شده، چیزی بیشتر از یک میان بر برای دسترسی به این دستیار در اختیار صاحبان اسمارت فون های اندرویدی قرار نمی دهد. بنابراین اگر همین حالا اسیستنت را در دیوایس تان داشته باشید به هیچ عنوان احتیاجی به این اپلیکیشن نخواهید داشت.

تنها چیزی که گوگل در صفحه توضیحات اسیستنت به آن اشاره کرده این است که اپلیکیشن روش دیگری را برای اجرای دستیار هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد، نه چیزی بیشتر.

روش دسترسی به این صورت است که با اشاره روی آیکن اپلیکیشن مستقیما به صفحه اسیستنت راهنمایی می شوید، هر چند هنوز امکان دسترسی به آن از طریق نگه داشتن دکمه هوم یا گفتن Ok Google را خواهید داشت.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *