جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مقابله با حملات سایبری

 دو کشور سوئد و دانمارک قصد دارند برای مقابله با آنچه که انتشار اخبار دروغین، شایعه پراکنی و حملات سایبری می‌نامند با هم همکاری کنند.

 

مقابله با حملات سایبری

به گزارش گاردین، این دو کشور اسکاندیناوی اعلام کرده اند قصد دارند در برابر تهدیدهای روسیه به تقویت همکاری های دفاعی، امنیتی و حفاظت اطلاعاتی خود بپردازند و به نوعی کشور خود را از گزند این گونه حملات حفظ کنند.

وزیران دفاع این دو کشور در بیانیه ای در خلال یک نشست در استکهلم عنوان کرده اند:” در طول یک سال اخیر، حملات سایبری، انتشار اخبار دروغین و شایعه پراکنی از سوی طرف های روسی تشدید یافته و ما موظف هستیم به مقابله با این تهدیدات بپردازیم. این گونه اخبار و حملات سایبری بطور قطع تاثیر منفی در رویکرد دولت و همچنین افکار عمومی خواهد داشت “.

آنها در ادامه افزودند:” وقتی مردم و شهروندان نتوانند خبر درست را از خبر نادرست و دروغین تشخیص دهند، در جامعه احساس نا امنی ایجاد می شود و از آنجا که کشورهای ما برای رفاه حال مردم و آرامش فکری آنها احترام و اهمیت خاصی قائل است، ما می خواهیم با همکاری های دوجانبه، امنیت سایبری و قدرت دفاعی جامعه خود را تقویت کنیم”.

موسسه مسائل بین المللی در استکهلم سوئد در سال جاری میلادی، کشور روسیه را به انتشار اخبار و اسناد دروغین، شایعه پراکنی و حملات سایبری متهم کرد.

منبع : ایسنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *