جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شارژرهای بی سیم برای آیفون 8 ، آیفون 8 پلاس و آیفون 10

در ادامه قصد معرفی بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 8 (Apple iPhone 8)، آیفون 8 پلاس (Apple iPhone 8 Plus) و آیفون 10 (Apple iPhone 10) را داریم.

 

به لطف قاب پشتی شیشه‌ای آیفون های جدید، حالا گوشی های اپل نیز از سیستم شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کنند. البته این سیستم، یک ویژگی اساسی و مهم برای تلفن های هوشمند نیست. اما این‌بار داستان کمی متفاوت است چرا که محصولات اپل بر پایه استاندارد Qi که اغلب شارژرهای امروزی از آن پشتیبانی می‌کنند، توسعه پیدا کرده‌اند. به همین جهت اگر شما از یک شارژر بی سیم استفاده می‌کنید، شانس سازگاری آن با آیفون های جدید بالا خواهد بود.

به یاد داشته باشید آیفون های جدید به صورت بی سیم، با توان 7.5 وات شارژ می‌شوند. در حالی که سایر محصولات رقابتی از استاندارد جدید Qi از توان 15 وات به منظور افزایش دوبرابری سرعت استفاده می‌کنند.

بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 8 ، 8 پلاس و آیفون ایکس

Mophie Wireless Charging Base

قیمت: 60 دلار

Mophie پایه شارژ بی سیم و کوچکی‌ست که با کارایی بالا، فضای کمی را اشغال خواهد کرد. به علاوه، این استند شارژ را می‌توان یکی از دو محصولی عنوان کرد که توسط اپل ترویج داده شده و از طریق فروشگاه آن به فروش می‌رسد.

شارژر 60 دلاری Mophie همراه با یک شارژر دیواری و کابل 5 فوتی (1.5 متری) در اختیار کاربران قرار گرفته و از حداکثر سرعت 7.5 وات (که البته چندان بالا نیست) برای دستگاه‌های سازگار، پشتیبانی می‌کند.

Belkin Boost Up Wireless Charging Pad

قیمت: 60 دلار

Belkin Boost Up دومین شارژر بی سیم تاییدشده از سوی اپل است که با ظاهری مشابه محصول قبلی، به یک لامپ ال ای دی مجهز شده که شما را از شارژ گوشی مطلع کرده و به واسطه دو حلقه لاستیکی، از سر خوردن دستگاه جلوگیری خواهد کرد. همانند بسیاری از شارژرهای بی سیم، این محصول کارآمد هم می‌تواند آیفون شما را با توان 7.5 وات، همراه با کاورهایی با ضخامت 3 میلی‌متر شارژ کند.

Apple AirPower

قیمت: نامشخص / زمان عرضه: 2018

بدون شک AirPower یکی از بهترین و البته پیشرفته‌ترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 8 خواهد بود. علاوه بر توسعه این شارژر جدید بر پایه استاندارد Qi، اپل این امکان را فراهم کرده تا بتوان سه دستگاه را به صورت هم‌زمان با آن شارژ کرد. در نتیجه، کاربران می‌توانند آیفون، ایرپادز (برای شارژ بی سیم به قاب جدید نیاز خواهد داشت) و ساعت هوشمند خود را با قرار دادن روی آن شارژ کنند.

در حال حاضر اطلاعات چندانی از این محصول جدید در دست نیست. با این وجود، انتظار می‌رود AirPower با قیمتی بالاتر از محصولات مشابه، سال آینده میلادی در اختیار کاربران قرار گیرد.

Samsung Fast Charge Wireless Charging Convertible

قیمت: 90 دلار

شاید کمی عجیب باشد، اما شارژر قابل تبدیل سامسونگ را می‌توان یکی از مناسب‌ترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 8 معرفی کرد. این محصول جدید با ظاهری شبیه چرم، بسیار زیبا بوده و با چرخش پایه آن، می‌توان به عنوان یک استند نیز از آن استفاده کرد. سازندگان از یک نشانگر ال ای دی نیز برای شارژر سامسونگ استفاده کرده‌اند که قرارگیری و شارژ صحیح دستگاه را نشان می‌دهد.

Ikea Wireless Chargers

قیمت: 30 دلار

IKEA مجموعه‌ای از شارژرها را توسعه داده که با ظاهری متفاوت، با مبلمان و اثاثه شما یک‌پارچه شده و گوشی شما را به صورت بی سیم شارژ خواهد کرد.

همانند سایر محصولات مقرون به صرفه این شرکت، این شارژرها با قیمت پایه 30 دلار به فروش می‌رسند.

Tylt Vu Blade

قیمت: 60 دلار

Vu Blade را می‌توان بهترین شارژر Tylt در نظر گرفت که با قیمت 60 دلار، می‌تواند آیفون جدید شما را به بهترین شکل ممکن شارژ کند. علاقه‌مندان در صورت تمایل می‌توانند شارژر Tylt Vu که از طرح‌های موفق قبلی کیک استارتر محسوب می‌شود را نیز با قیمت 30 دلار دریافت کنند.

Vu Blade با امکان چرخش و تنظیم طراحی شده و از همین رو قیمت بالاتری دارد. به همین جهت، این شارژرها را می‌توانید متناسب با نیاز خود انتخاب کنید. هرچند، از نظر کارایی و شارژ دستگاه، تفاوتی میان آنها وجود ندارد.

Incipio Ghost Qi

قیمت: 60 دلار

شارژر Ghost Qi از آن جهت که هنگام شروع شارژ، کاربران را به واسطه سیستم صوتی و نشانگر ال ای دی مطلع می‌کند، محصولی متفاوت تلقی می‌شود. در طراحی این شارژر جدید از یک لاستیک برای اطمینان از سر نخوردن اتفاقی گوشی گران‌قیمت شما استفاده شده است.

یکی از بهترین ویژگی‌های این شارژر، عدم نیاز به قرار دادن گوشی روی محلی خاص برای شروع شلرژ بی سیم بوده و کاربران تنها با قرار دادن آن روی پایه اصلی، شاهد شارژ گوشی خود خواهند بود.

Spigen F300W Wireless Charging Pad

قیمت: 35 دلار

لیست بهترین شارژرهای بی سیم برای آیفون 8 را با داک شاژر وایرلس F300W شرکت مشهور اسپیگن به پایان می‌رسانیم.

سازندگان در توسعه این محصول جدید از نشانگری ال ای دی برای نمایش شارژ شدن گوشی استفاده کرده‌اند تا در کمترین زمان ممکن بتوان از شارژ دستگاه مطمئن شد.

طراحی منحصر به فرد شارژر اسپیگن، امکان شارژ افقی یا عمودی گوشی را فراهم کرده و سبب اشغال کمترین فضا می‌شود.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *