جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جشن آغاز فروش آیفون‌های جدید در اپل استورهای سراسر جهان

اپل طبق سنت همیشگی خود آغاز فروش محصولات جدیدش یعنی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و اپل واچ سری 3 را با انتشار تصاویری از مشتریانش در سراسر جهان جشن گرفت.

 

جشن آغاز فروش آیفون‌های جدید

مدل‌های جدید آیفون و ساعت هوشمند اپل واچ از ساعات آغازین جمعه گذشته روی پیشخوان فروشگاه‌های اپل قرار گرفت و همان طور که انتظار می‌رفت صف مشتاقان خرید این دستگاه‌های جدید مانند گذشته شاهد اپل دوستانی بود که می‌خواستند پیش از دیگران گوشی‌ها و ساعت هوشمند جدید اپل را به چنگ بیاورند. تصاویری که اپل از فروشگاه‌های خود در لندن، سنگاپور، تایپه و سیدنی منتشر کرده، مشتریانی را نشان می‌دهد که برای خرید و امتحان کردن این دستگاه‌های جدید سر از پا نمی‌شناسند.

آیفون‌های 8 و 8 پلاس، جدیدترین گوشی‌های هوشمند اپل هستند که از پنل پشتی شیشه‌ای، شارژ بی‌سیم القایی، نمایشگر HD رتینا، تراشه‌های بیونیک A11 و قابلیت‌های پیشرفته واقعیت افزوده بهره می‌برند.

اگرچه آیفون‌های جدید در ابتدا تنها در چند کشور معدود مانند نیوزلند، استرالیا، ژاپن و چین روانه بازار شده‌اند، گزارشی از خبرگزاری رویترز از این حکایت دارد که این گوشی‌های با استقبال چندان پرشوری مواجه نشده‌اند. گفته شده که کمتر از 30 نفر در بیرون اپل استور شهر سیدنی در خیابان جورج برای خرید محصولات جدید اپل صف کشیده بودند، در صورتی که در گذشته صف‌های چند صد نفری در محل این فروشگاه تشکیل می‌شد. این طور که به نظر می‌آید بیشتر مشتریان اپل منتظر عرضه آیفون 10 هستند که قرار است سوم نوامبر روانه بازار شود.

از آنجا که پیش‌تر عرضه این گوشی‌های جدید در کشورهای دیگر آغاز شده بود، نخستین سری از ویدئوهای جعبه گشایی، سنجش سرعت و استقامت آن‌ها نیز در فضای مجازی منتشر شده است. گفته شده که آیفون 8 به نسبت آیفون 7 در برابر خراش‌ها مقاوم‌تر بوده و در آزمایش خم نیز توانسته نسبت به نسل پیشین خود امتیاز بالاتری را کسب کند.

نسل سوم ساعت‌های هوشمند اپل هم پیشرفت‌هایی در سنجه‌های سلامتی و تناسب اندام خود داشته و سنسورهای شمارش ضربان قلب آن نیز بهبود یافته است. علاوه بر این‌ها، المان‌های رابط کاربری سیستم عامل watchOS 4 ارتقا یافته‌اند تا کاربر بتواند راحت‌تر آن را با تجهیزات باشگاه هم‌زمان کند و از افزایش بیش از حد ضربان قلب خود آگاه شود. نسل سوم اپل واچ از پردازنده‌های دو هسته‌ای سریع‌تر بهره می‌برد و امکان اتصال LTE در مدل‌های سلولار را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند به اپل موزیک وصل شوند، پیام‌های متنی بفرستند و بدون نیاز به آیفون به اینترنت وصل شوند.

در کنار آیفون‌های جدید و اپل واچ سری 3، اپل تی‌وی 4K نیز روانه بازار شده است. این دستگاه قرار است امکان تماشای ویدئوهای HDR با وضوح 4K را روی ست‌تاپ باکس‌های اپل فراهم کند. اپل تایید کرده که ویدئوهای 4K آیتیونز تنها به صورت مستقیم قابل نمایش است و نمی‌توان آن‌ها را برای مشاهده آفلاین دانلود کرد، بنابراین کاربران، تنها می‌توانند فیلم‌ها و ویدئوهایی با کیفیت HD و پایین‌تر را روی اپل تی‌وی خود بارگذاری کنند.

منبع : جی اس ام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *