جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سامسونگ : نسخه ارزان از گلکسی نوت ۸

قیمت ۱۰۰۰ دلاری گلکسی نوت ۸ برای خیلی از مشتریان این گوشی بالاست. اما به نظر می‌رسد سامسونگ به این موضوع حساس است. گزارشی که امروز رسیده نشان می‌دهد نسخه ارزان‌تری از نوت ۸ با ۴ گیگابایت رم به زودی عرضه می‌شود که از نسخه اصلی نوت ۸ ارزان‌تر خواهد بود. سایر ویژگی‌های این گوشی مشابه نسخه اصلی خواهد بود.

 نسخه ارزان از گلکسی نوت ۸

یک نسخه از گلکسی نوت ۸ با ۴گیگابایت رم از آژانس TENAA چین تاییدیه دریافت کرده است. در کنار مدل ۴گیگابایتی، سامسونگ قصد دارد یک نسخه با حافظه ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایت رم برای بازار کره عرضه کند.

اگر شما هم از کسانی هستید که به گوشی گلکسی نوت ۸، پرچم‌دار جدید سامسونگ علاقه‌مند هستید ولی به خاطر قیمت بالای آن قدم عقب گذاشته‌اید، شاید نسخه جدید با ۴ گیگابایت رم بتواند پاسخی برای شما باشد. قبل از این که از وجود این گوشی هیجان‌زده شوید باید بگوییم سامسونگ هنوز خبر این گوشی را اعلام نکرده و ممکن است بازار آن محدود باشد و در ایران عرضه نشود.

قیمت گلکسی نوت ۸ با ۴ گیگابایت رم در چین ۸۰۰ تا ۸۵۰ دلار قیمت گرفته است. امیدورایم به زودی عرضه گوشی آغاز شود تا ببینیم آیا در ایران نیز شاهد فروش رسمی آن خواهیم بود؟!

منبع : دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *