جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


برترین ایده بازار کامپیوتر

دبیر اجرایی ایده بازار کامپیوتر از ارائه پنج ایده در حضور صاحبان سرمایه و صنعت خبر داد و گفت: در این ایده بازار از میان پنج ایده برتر برای ارائه در حضور اعضای هیات علمی و صاحبان سرمایه ایده «یادگاری» انتخاب شد.

 برترین ایده بازار کامپیوتر

سینا شیخ الاسلامی در مراسم افتتاح ایده بازار کامپیوتر با اشاره به روند برگزاری این ایده بازار افزود: در ایده بازار کامپیوتر با طرح سوال «با 20 میلیون تومان سرمایه چه کسب و کار مبتنی بر اپلیکیشن‌های موبایل می توان تعریف کرد که در مدت دو ساعت عرضه کرد و در مدت سه سال 25 میلیون تومان برگشت سرمایه داشته باشد» فراخوان شرکت در رویداد از اواسط تابستان آغاز شد و تا اواسط پاییز اقدام به پذیرش ایده‌ها کردیم.

وی با بیان اینکه در این مدت 64 ایده ارسال شد،‌ خاطر نشان کرد: پس از غربالگری این تعداد 10 ایده انتخاب شد که پنج ایده برای ارائه حضوری و پنج ایده برای ارائه پوستر در این ایده بازار شرکت کردند.

دبیر اجرایی ایده بازار کامپیوتر با تاکید بر اینکه برای 15 ایده برتر کلاس‌های آموزشی برگزار خواهد شد، ادامه داد: این کلاس‌ها در زمینه‌های برنامه نویسی موبایل و طراحی مدل بازاریابی خواهد بود.

وی با اشاره به ارائه حضوری 5 ایده خاطر نشان کرد: این پنج ایده در حضور اعضای هیات علمی و صاحبان سرمایه و صنعت ارائه خواهد شد و یک ایده برتر این تعداد انتخاب و جایزه نقدی اعطا می‌شود.

شیخ الاسلام یادآور شد: طرح‌هایی که قابلیت تجاری سازی داشته باشند به میزان دو میلیون تومان حمایت خواهند شد.

به گفته وی از میان پنج ایده، ایده «یادگاری» به عنوان ایده برتر انتخاب شد.

منبع:ایسنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *