جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نرخ مرجوعی سرفیس بوک در یادداشت‌های فاش شده از مایکروسافت

Consumer Reports به نقل از منابع موثق رتبه‌بندی خود را مربوط به نرخ محصولات سخت‌افزاری سرفیس مایکروسافت معرفی نمود. البته کمپانی مایکروسافت این کاهش رتبه را رد کرده و در حال بازخوانی استراتژی بازاریابی Push بوده تا برای مصرف‌کنندگان خود علت سیاست و عملکرد خود را توضیح داده باشد.

براساس گزارشات جدید، یادداشت‌های داخلی مایکروسافت به بیرون درز پیدا نموده که نرخ مرجوعی بالایی را برای سرفیس بوک در آن دیده می‌شود. گزارشی در وب‌سایت Thurrott.com، نشانگر جزئیات یادداشت داخلی مایکروسافت در مورد پاسخ به گزارشات مصرف‌کنندگان است.

این یادداشت نشان می‌دهد که نرخ مرجوعی بالا برای سرفیس پرو 4 و سرفیس بوک احتمالا بر یافته‌های Consumer Reports تاثیر داشته است. Consumer Reports بر روی 90 هزار دارنده تبلت سرفیس و لپ‌تاپ‌های مایکروسافت این نظرسنجی را صورت داده و بدین نتیجه رسیده که 25 درصد از کاربران سرفیس در انتهای سال دوم داشتن محصول با مشکلات عدیده‌ای روبرو شده‌اند.

نموداری که در این یادداشت وجود دارد نشان می‌دهد که نرخ مرجوعی برای سرفیس بوک کمپانی مایکروسافت از زمان عرضه‌اش به بازار به میزان 17 درصد بوده است. این میزان در دوره شش‌ماهه بعد از عرضه به بازار 10 درصد باقی‌مانده بود. نرخ مرجوعی برای سرفیس پرو 4 نیز در زمان عرضه به 16 درصد رسیده بود که اخیر کم شده و به 11 درصد کاهش‌ یافته که این میزان در زمان طول عمر محصول در حدود 6 درصد باقی‌مانده است. کمپانی مایکروسافت از حدود 2 سال پیش تا به الان در حال فروش سرفیس بوک بوده است. در کل مدت‌ زمانی که این محصول در دسترس بوده سرفیس بوک بیشترین نرخ مرجوعی را در میان کلیه محصولات خط تولید سرفیس داشته است.

همچنین کمپانی بزرگ مایکروسافت در این یادداشت خاطر نشان نموده که تمامی مواردی که باعث مرجوعی بالای این محصول شده رفع گشته و بنابراین در 12 ماه گذشته این میزان به مقدار قابل‌توجهی کاهش‌یافته است. این کمپانی در حال برنامه‌ریزی برای به اشتراک گذاشتن گروهی از داده‌های جامع بوده که تاثیر مهم و قابل‌توجهی را بر کیفیت محصولات و نظر مشتریان می‌گذارد. این کار توسط گروه‌های بازاریابی و کارکنان فروش صورت پذیرفته و در اختیار عموم مردم قرارگرفته خواهد شد.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *