جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عرضه محدود هوم‌پاد اپل از سه ماهه چهارم سال 2017

کنفرانس توسعه دهندگان امسال اپل موسوم به WWDC 2017، صحنه رونمایی از محصولات و گجت‌های متعددی بود که در میان آن‌ها، اسپیکر هوشمند هوم‌پاد (HomePod) که مبتنی بر دستیار مجازی سیری طراحی شده بود، یکی از بارزترین محصولات به‌شمار می‌رفت. دستگاهی که برای رقابت با نمونه‌های مشابهی همچون گوگل هوم‌ و آمازون اکو طراحی شده و می‌تواند جای خالی اپل را در بازار این محصول پر کند.

عرضه محدود هوم‌پاد اپل

اما اپل در این کنفرانس حرفی از زمان عرضه این اسپیکر هوشمند نزد و این مسئله تا به امروز به علامت سوالی بزرگ برای طرفداران این برند محبوب تبدیل شده بود. تا این‌که ساعاتی پیش، اطلاعات تازه‌ای در این خصوص در فضای وب منتشر شد که در آن، فصل تعطیلات سال نوی میلادی، به عنوان زمان عرضه این محصول عنوان شد.

براساس این گزارش، اپل هوم‌پاد در بازه زمانی اعلام شده در کشورهای آمریکا، بریتانیا و استرالیا به فروش خواهد رفت که البته موجودی اولیه این دستگاه در فاز نخست عرضه، محدود خواهد بود. پیش‌بینی تحلیلگران بر این است که تنها حدود 500 هزار دستگاه از هوم‌پاد عرضه خواهد شد. برخی از منابع خبری نیز ادعا کرده‌اند که هوم‌پاد توسط شرکت تایوانی Inventec با همکاری کمپانی فاکسکان تولید خواهد شد و تولید انبوه آن از سال آینده میلادی کلید می‌خورد.

به‌نظر می‌رسد که با همکاری میان این دو شرکت، مشکلی بابت تامین درخواست‌های کاربران برای خرید این اسپیکر 349 دلاری در سال آینده به‌وجود نخواهد آمد.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *