جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جدیدترین مادربورد ایسوس برای گیمرها در ایران رونمایی شد

جدیدترین مادربورد ایسوس، مدل ایکس ۲۹۹ پرایم دلوکس با حضور اصحاب رسانه برای گیمر‌ها به صورت رسمی در تهران رونمایی شد.

 

شرکت تایوانی ایسوس از جدیدترین مادربورد سری پرایم بر پایه‌ چیپ‌ست X299 کمپانی اینتل رونمایی کرد. ایسوس ایکس ۲۹۹ پرایم به عنوان یک نسخه قدرتمند و در عین حال اقتصادی از آخرین فناوری‎های ارتباطی و کنترولی استفاده می‌کند که باعث شده بهترین گزینه برای گیمرها و کاربران حرفه‌ای باشد.

جدیدترین مادربورد شرکت ایسوس، ایسوس ایکس ۲۹۹ پرایم نسخه دلوکس در یکی از گیم نت‌های شهر تهران و با حضور مدیر بخش سخت افزاری ایسوس در ایران، سعید مسلی برگزار شد. مدیر بخش سخت افزاری ایسوس طی این مراسم از فناوری‌ها، مشخصات این سخت افزار و از برتری‌های آن نسبت به محصولات دیگر صحبت کرد.

از مهمترین موارد برای یک گیمر سلامت سیستم است و مهمترین خطر برای یک سیستم گرمای ایجاد شده به دلیل فشار وارد شده به قطعات مخصوصا مادربورد است اما مادربورد جدید ایسوس دارای مدار تغذیه اختصاصی و درایورهای M.2 است که باعث شده تا این مادربورد تشنه انرژی، همیشه با بیشترین میزان کارایی خنک و قدرتمند باشد.

ایسوس ایکس ۲۹۹ پرایم نسخه دلوکس همچنین دارای یک محیط نورانی RGB قابل شخصی سازی از طریق نرم افزار آئورا است تا شما بتوانید به راحتی تمامی LED های این مادربورد را به صورت دلخواه کنترل کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های اصلی این قطعه سخت‌افزاری، اورکلاکینگ و بهینه سازی سیستم به صورت حرفه‌ای است. از جمله دیگر قابلیت‌های مادربورد جدید ایسوس باید به یک صفحه نمایش تعبیه با قابلیت شخصی سازی شده در مادربورد با نام Live Dash OLED اشاره داشت که می‌تواند اطلاعات مهم سیستم از جمله دور فن‌ها، فرکانس سیستم و میزان پردازش پردازنده اصلی و غیره را به صورت گرافیکی نشان دهد.

در پایان این مراسم، سعید مسلمی با استفاده از نیتروژن به عنوان ابزار کار اورکلاکرها، بستنی درست کرد و این مراسم با یک شگفتی جذاب برای گیمرها تمام شد.

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *