جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی جدید فیلیپس با شماره مدل S310X در تنا دیده شد

ساعاتی پیش گوشی جدید فیلیپس با شماره مدل S310X در تنا رویت شد. این سومین گوشی Philips در سال 2017 است که موفق به کسب تاییدیه TENAA شده اما هنوز رونمایی نشده است. Philips S310X در اصل یک گوشی رده ابتدایی/میان رده است.

فیلیپس یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های سازنده لوازم الکترونیکی در سراسر جهان است. این سازنده هلندی ارائه کننده محدوده‌ای از لوازم الکترونیکی است اما به طور عمده در هر حوزه‌ای بوده، موفق شده به یکی از رهبران آن حوزه تبدیل شود. علاوه بر این، در طول سه دهه گذشته فیلیپس تلفن همراه را نیز به سبد محصولات خود اضافه کرده‌اند.

در همین حال گوشی جدید فیلیپس با شماره مدل S310X به تازگی در وب سایت تنا رویت شده است و با توجه به مشخصات قابل مشاهده، باید آن را در دسته گوشی‌های رده ابتدایی/میان رده قرار داد.

فیلیپس S310X سومین گوشی این کمپانی هلندی است که امسال در سایت تنا رویت شده است. چندین ماه پیش شاهد حضور دو گوشی به نام‌های فیلیپس S329 و فیلیپس X598 بر روی بانک اطلاعاتی سایت تنا بودیم، اما هنوز این دو محصول معرفی نشده گوشی جدید فیلیپس S310X نیز رویت شد

مشخصات فنی گوشی جدید فیلیپس S310X

S310X حاوی یک نمایشگر 5 اینچی HD همراه با دو مدل مختلف از نظر رم و حافظه داخلی است. رم این دستگاه از 1 گیگابایت آغاز شده و به 3 گیگابایت می‌رسد، این درحالیست که حافظه داخلی از 8 گیگابایت آغاز شده و به دو مدل دیگر 16 گیگابایتی و 32 گیگابایتی منتهی می‌شود. گوشی جدید فیلیپس همچنین قادر به پشتیبانی از یک کارت میکرو اس دی تا حداکثر ظرفیت 32 گیگابایت است.

این گوشی از یک پردازنده 4 هسته‌ای با سرعت کلاک 1.25 گیگاهرتزی قدرت می‌گیرد و انرژی لازم توسط یک باتری 2 هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. دوربین پشتی از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره می‌برد و یک دوربین 5 مگاپیکسلی نیز برای تهیه تصاویر سلفی در بالای نمایشگر جلویی تعبیه شده است. این گوشی اجرا کننده اندروید 6 مارشمالو است، از LTE پشتیبانی می‌کند و در رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری قابل عرضه خواهد بود. از نظر طراحی، هیچ چیزی فراتر از یک گوشی استاندارد وجود ندارد. گوشی جدید فیلیپس S310X از بدنه‌ای پلاستیکی، وزن 138.5 گرم و ابعاد 144.8×72.2×2.3 میلی‌متر برخوردار است. در قسمت جلویی دکمه‌های خازنی وجود دارد و در قسمت پشتی نیز کمی لبه‌های بالا و پایین منحنی است. همچنین دوربین پشتی در سمت چپ گوشی و در یک برآمدگی خاصی قرار گرفته است.

از آنجایی که هنوز دو گوشی فیلیپس S329 و X598 حتی پس از دریافت تاییدیه هم وارد بازار نشده‌اند، ما نمی‌توانیم هیچ حدسی در مورد زمان عرضه گوشی جدید فیلیپس S310X بزنیم.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *