جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رونمایی : از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2

سونی با همکاری اکتیویژن، تعداد محدودی از دوال‌شاک ۴ با طرح Destiny 2 را روانه‌ی بازار می‌کند.

 

این کنترلر، به رنگ سفید است و در یک طرف خود، لوگوی Destiny 2 و در طرف دیگر، نمادهای سه کلاس Guardian یعنی Titan ،Warlock و Hunter را داراست. همچنین نام Destiny 2 برروی صفحه لمسی یا همان تاچ‌ پد درج شده است.

این کنترلر با طرح Destiny 2، در واقع همان نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی دوال‌شاک ۴ است و یک نوار نور اضافی برروی تاچ پد دارد. ضمناً لازم به ذکر است که این کنترلر در لهستان، روسیه و بریتانیا عرضه نمی‌شود که برای علاقه‌مندان در این منطقه موضوعی ناراحت‌کننده است.

از جدیدترین اخبار مرتبط با Destiny 2، می‌توان به تایید برگزاری بتای رایانه‌های شخصی آن از ۷ تا ۹ شهریور اشاره کرد. همچنین، به‌تازگی سیستم مورد نیاز این بتا مشخص گردیده و اعلام شده است که پیش خریدکنندگان بازی، یک روز زودتر به این بتا دسترسی پیدا می‌کنند. صداپیشه‌ی Destiny 2 نیز داستانش را به آثار شیکسپپیر تشبیه کرده و کارگردان بازی نیز راجع به کمبود محتوای بتای کنسولی آن توضیحاتی ارائه داده است.

Destiny 2 در ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌اسیتشن ۴ و ایکس‌باکس وان انتشار می‌یابد و در همین روز نیز کنترلر دوال‌شاک ۴ با طرح آن روانه‌ی بازار می‌شود.

منبع : گیم فا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *