جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آیا نسخه بعدی اندروید «اختاپوس» می باشد ؟

همانطور که صبح امروز در خبرها خواندید چهارمین بتای توسعه دهندگان اندروید O بالاخره منتشر شد و این نسخه هم درست مانند سنوات گذشته یک ویژگی پنهان دارد.

کافیست در منوی تنظیمات موبایل خود چندبار روی نسخه سیستم عامل (منظور بتای چهارم) اشاره نمایید. حرف O در رنگ نارنجی برایتان نمایش داده می شود. مجددا چندین بار روی این حرف اشاره کنید و بعد برای مدتی طولانی تر انگشت خود را روی لوگو نگه دارید تا یک اختاپوس دوست داشتنی برایتان نمایش داده شود.

البته اغلب افرادی که این خبر را شنیدند بلافاصله به این نتیجه رسیدند که اندروید ۸.۰ نام Octopus را خواهد داشت که البته همخوانی خوبی با اسامی انتخابی برای نسخه های قبلی ندارد (تا پیش از این نام نسخه های مختلف اندروید از میان دسرها انتخاب می شد).

در توضیح علت وجود این اختاپوس باید بگوییم که صرفا برای سر کار گذاشتن کاربران کنجکاو انتخاب شده آن هم به دو دلیل: اول آنکه اسمش با حرف O شروع می شود و دیگر اینکه هشت پا دارد که از این لحاظ با نسخه هشتم اندروید نیز همخوانی دارد.

در مورد خود اختاپوس اما باید بگوییم که کار زیادی انجام نمی دهد و صرفا به سمت پایین حرکت می کند اما می توانید آن را به طرفین بکشید تا پاهایش کمی کش بیایند. اضافه کنیم سر این موجود نیز شکلی دایره ای شکل شبیه به حرف O دارد که فعلا نماد نسخه بعدی اندروید است.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *