جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پول‌سازی ایکس‌باکس همچنان برای مایکروسافت

مایکروسافت درآمد مربوط به سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۷ خودش را منتشر کرد که در این آمار شاهد افزایش درامد بخش ایکس‌باکس هستیم.

 

در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۷ شرکت مایکروسافت که خرداد ماه به پایان رسیده، بخش بازی این شرکت با افزایش درآمد ۳ درصدی مواجه شده و ۴۴ میلیون دلار فروش داشته است. در این اطلاعات گفته شده که افزایش درامد مربوط به فروش بازی‌های ایکس‌باکس و سرویس‌های مختلف این کنسول بازی می‌شود. البته از طرف دیگر گفته شده که درامد حاصل از فروش سخت افزار ایکس‌باکس برای مایکروسافت ۲۹ درصد کاهش داشته و دلیل آن هم کاهش قیمت این کنسول بازی اعلام شده است.

بخش نرم‌افزاری ایکس‌باکس با افزایش درامد ۱۱ درصدی مواجه شده که بالاترین رکورد به حساب می‌آید. در ادامه گفته شده که میزان فعالیت کاربران شبکه ایکس‌باکس لایو با افزایش ۸ درصدی در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۷ مواجه شده و کاربران شبکه ایکس‌باکس لایو هم به ۵۳ میلیون نفر رسیده‌ است. لازم به ذکر است که میزان کاربران شبکه ایکس‌باکس لایو در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۶ به ۴۹ میلیون نفر رسیده بود.

درامد کلی مایکروسافت در سه ماهه چهارم سال مالی ۲۰۱۷ به ۲۳٫۳ میلیارد دلار رسیده که افزایش ۱۳ درصدی در مقایسه با سال گذشته را نشان می‌دهد. از این میزان درامد ۶٫۵ میلیون دلار سود بوده است. درامد کلی سال مالی مایکروسافت ۹۰ میلیارد دلار بوده که سود آن ۲۱٫۲ میلیارد دلار است.

منبع : دیجی کالا

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *