جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گلکسی S8 اکتیو در آمازون

تصویر رسمی گلکسی اس 8 اکتیو توسط فروشنده لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند، منتشر شد.

 

گلکسی اس 8 اکتیو، احتمالاً به‌عنوان یک گوشی انحصاری توسط AT&T در ایالات متحده عرضه خواهد شد. با اینکه مدتی است شایعات مختلفی در مورد عرضه نسخه مقاوم‎ گلکسی اس ۸ توسط سامسونگ وجود دارد، این سازنده‌ی کره‎ای یا اپراتور AT&T جزئیات چندانی درباره‌ی آن ارائه نمی‌دهند. به همین جهت، همچنان بسیاری منتظر هستند تا شرکت سامسونگ از نسخه مقاوم‎ گلکسی اس ۸ اکتیو رونمایی کند.

خبر خوب آن است که احتمالاً زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۸ اکتیو بسیار نزدیک خواهد بود؛ زیرا این گوشی در وب‌سایت آمازون مشاهده شده است. تصویر رندر منتشرشده از گلکسی اس ۸ اکتیو توسط OMOTON، یک شرکت فروشنده لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند، طراحی گوشی مقاوم جدید سامسونگ را به نمایش می‌گذارد.

آنچه از این تصویر رسمی مشاهده می‌شود، با شایعات قبلی هم‏خوانی دارد. به همین جهت و با توجه به تصویر رندر منتشرشده از گلکسی اس ۸ اکتیو به‌عنوان نسخه‌ی مقاوم پرچم‎دار ۲۰۱۷ سامسونگ، این گوشی از همان طراحی بدون حاشیه‌ی گلکسی اس ۸ برخوردار است و البته به‌جای نمایشگری با لبه‌های خمیده، از یک نمایشگر مسطح بهره می‌برد، همین موضوع باعث می‎شود حاشیه‌های بیشتری در اطراف صفحه‎نمایش گلکسی اس 8 اکتیو وجود داشته باشد.

محافظ نمایشگری که برای گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو تولید شده است، ۷.۹۹ دلار قیمت دارد و در تاریخ ۱۰ مرداد برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه فاصله‌ی زیادی تا زمان فروش این محافظ نمایشگر نداریم، ممکن است گلکسی اس ۸ اکتیو طی چند روز آینده به‌صورت رسمی معرفی و عرضه شود.

گلکسی اس ۸ اکتیو مانند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام راهی بازار خواهد شد تا قدر‎تمندترین گوشی مقاوم سامسونگ لقب بگیرد. سامسونگ، گوشی گلکسی اس ۸ اکتیو را با بدنه‌‌ای مقاوم در برابر آب و ضربه و احتمالاً با قیمتی بیشتر از ۷۰۰ دلار عرضه خواهد کرد.

lمنبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *