جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سامسونگ در حال ساخت اپلیکیشن استریم زنده برای گیمرها است

شاید در گذشته این گونه نبود، اما حالا به دورانی رسیده ایم که بعضی گیمرها از استریم زنده بازی ها به درآمدهای کلانی می رسند. به همین خاطر عجیب نیست که کمپانی های بزرگ و صاحب نام برای ورود به این حوزه و ارائه ابزار اختصاصی برای استریم زنده بازی ها در تلاش باشند.

 

پس از اپل و پخش شایعاتی در مورد امکان استریم زنده در نسخه بتای آخرین سیستم عاملش iOS 11، حالا به نظر می رسد که سامسونگ هم می خواهد که ابزاری تخصصی برای این کار منتشر کند. اخیرا در وبسایت APK Mirror اپلیکیشنی تحت عنوان Game Live، محصولی از کمپانی کره ای مشاهده شده که می تواند به استریم زنده بازی های موبایل در سرویس های توییچ، یوتوب و فیسبوک بپردازد.

مسلما این نسخه هنوز در فاز بتا به سر می برد و هنوز نمی توانید آن را در پلی استور پیدا کنید. با این حال اگر مشتاق به امتحان کردن آن هستید، لینک دانلود نسخه بتا را در انتهای خبر قرار داده ایم.

با گیم لایو می توانید 200 دقیقه یا 4 گیگابایت ویدیو را به طور زنده برای مخاطبین خود استریم کنید.
توجه داشته باشید که Game Live هیچ گونه ارتباطی به اپلیکیشن Game Launcher (که به طور پیش فرض در دیوایس های گلکسی S7 نصب شده بود) ندارد. Game Live ابزاری تخصصی است که برای استریم زنده گیم پلی بازی ها روی سرویس های اشتراک گذاری ویدیو طراحی شده، و با آن در هر مرتبه می توانید 200 دقیقه یا 4 گیگابایت ویدیو را به طور زنده برای مخاطبین خود استریم کنید. همچنین امکان استریم با فعال بودن یا نبودن میکروفون نیز به دست خودتان سپرده شده است.

نسخه بتای Game Live را می توانید همین حالا با مراجعه به این لینک دانلود نمایید.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *