جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گلکسی نوت8 در زودترین حالت عرضه

بنابر گزارش های تازه، سامسونگ قصد دارد اسمارت فون پرچمدار بعدی خود، یعنی گلکسی نوت 8 را در تاریخ 23 آگوست (1 شهریورماه) و درست یک هفته پیش از آغاز نمایشگاه IFA 2017 معرفی کند. اما معرفی یک فبلت، لزوماً به معنای آغاز فروش آن نیست و گاهی از اوقات، طرفداران باید حداقل چند هفته منتظر باقی بمانند تا بتوانند سفارش های خود را ثبت کنند.

منابع تایوانی مدعی شده اند که سامسونگ در زودترین حالت، برای عرضه گلکسی نوت 8 در ماه سپتامبر برنامه ریزی کرده است. رسانه های کره ای هم مدعی شده اند که سامسونگ در واقع به خاطر فروش ضعیف و کمتر از انتظار گلکسی اس 8، مجبور به عرضه زودهنگام پرچمدار سری نوت نسبت به برنامه ریزی های پیشین شده است.

فاکتور دیگری که می تواند بر عرضه زودهنگام نوت 8 تاثیرگذار باشد، عرضه احتمالی آیفون 8 اپل در ماه نوامبر است. در هر صورت، کمپانی کره ای به وقت کافی برای برطرف سازی تمام مشکلات عضو قبلی خانواده نوت دسترسی داشته است. منابع می گویند که عرضه گلکسی نوت 7 فن ادیشن در کره جنوبی هم نوعی آزمایش بوده تا سامسونگ قادر به با بررسی واکنش مردم به یک موبایل دیگر از سری نوت باشد.

ظاهراً این آزمایش با موفقیت انجام شده و تقریباً تمام 400 هزار واحد گلکسی نوت فن ادیشن به محض عرضه به بازار، فروش رفتند. در حالی که اندکی بیشتر از یک ماه تا رونمایی نوت 8 باقی مانده، سامسونگ انتظار دارد که حداقل 10 الی 15 میلیون واحد از این فبلت پرچمدار را به فروش برساند؛ همان رقمی که سال پیش برای موبایل ناکام نوت 7 پیش بینی شده بود.

منبع : دیجیاتو

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *