جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


چرا گلکسی نوت ۸ زودتر از موعد به بازار می‌آید

به نظر می‌رسد گلکسی نوت ۸ به دلیل کاهش فروش گلکسی اس ۸ که حتی فروشی پایین‌تر از گلکسی اس ۷ تجربه کرده است، زودتر از موعد انتظار راهی بازار خواهد شد.

 

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ پس از تغییرات گسترده‌ای که به خود دیده بودند، راهی بازار شدند. این دو گوشی‌ هوشمند با بهره‌گیری از نمایشگری بزرگ‌تر با نسبت تصویر جدید در کنار حذف حاشیه‌های گوشی، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کردند. برآوردها و گزارش‌های اولیه منتشرشده در رابطه با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نشان از این داشتند که پرچم‌داران جدید سامسونگ فروش بسیار خوبی تجربه می‌کنند. حتی سامسونگ با انتشار پیش‌بینی خود از سود عملیاتی کسب‌شده در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری میلادی، از رکوردشکنی در کسب سود عملیاتی سخن گفت که یکی از دلایل آن فروش خوب گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس عنوان شد. حال گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان از کند شدن شتاب فروش گلکسی اس ۸ دارد. گزارش مؤسسه‌ی کره‌ای The Bell نشان از این دارد که گلکسی اس ۸ از نظر فروش ۲۰ درصد ضعیف‌تر از گلکسی اس ۷ عمل کرده است.

بر اساس آمار ارائه‌شده، سامسونگ موفق شده است در دو ماه اول عرضه‌ی پرچم‌داران ۲۰۱۷ خود تنها ۹.۸ میلیون دستگاه به فروش برساند که در مقایسه با ۱۲ میلیون گلکسی اس ۷ نشان از کاهش دارد. سامسونگ پس از عرضه‌ی جهانی گوشی در ۱۶ می سال جاری میلادی، پس از گذشت سه هفته اعلام کرد که فروش این گوشی در سراسر جهان طی سه هفته از مرز ۱۰ میلیون دستگاه عبور کرده است. پس از ارائه‌ی آمار فروش ۱۰ میلیون در پایان سومین هفته، کره‌ای‌ها آماری از فروش این گوشی ارائه نکرده‌اند که می‌توان دلیل اصلی آن را کاهش شتاب فروش خواند. بر اساس اطلاعات منابع نزدیک به چرخه‌ی تولید، سامسونگ سفارش شماری از ماژول‌های مورد نیاز را نیز کاهش داده است.

با توجه به کاهش شتاب فروش گلکسی اس ۸ و همچنین رونمایی از آیفون ۸ که نسخه‌ای مخصوص به مناسبت دهمین سالگرد عرضه‌ی آیفون به بازار است، انتظار می‌رود کره‌ای‌ها زمان رونمایی و عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ را تغییر دهند و زودتر از موعد مورد انتظار شاهد عرضه‌ی این گوشی هوشمند به بازار باشیم. البته گزارشی نیز منتشر شده است که خبر از تعویق عرضه‌ی آیفون ۸ به بازار تا ماه نوامبر دارد. در صورتی که آیفون ۸ با تأخیری یک‌ماهه راهی بازار شود و سامسونگ گلکسی نوت ۸ را ماه آگوست رونمایی و راهی بازار کند، کمپانی‌ کره‌ای زمانی دوماهه در اختیار دارد تا نسل جدید فبلت خود را بدون فشار زیاد به فروش برساند.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *