جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شیائومی از پرچم‌دار دیگری رونمایی می‌کند

نیمه اول سال میلادی برای شرکت شیائومی بسیار هیجان‌انگیز بود. ابتدا از نسخه سرامیکی سفید گوشی Mi MIX در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد. سپس به‌ترتیب از Redmi Note 4X و Redmi 4X و نسخه‌های مختلفی از این دو گوشی رونمایی شد. اوج کار این شرکت در معرفی از اولین پرچم‌دار سال، یعنی Mi 6 بود. البته نباید Mi Max 2 را نیز فراموش کنیم.

 

برای شروع نیمه دوم سال، شیائومی محصولی جدید دارد که قرار است روز دوشنبه یازدهم جولای از آن رونمایی کند. حساب کاربری رسمی Weibo در Xiaomi’s Store دست به انتشار آگهی تازه‌ای زده است که جزئی کلیدی از این دستگاه را مشخص کرده است. این جز کلیدی چیزی نیست جز رم آن، که 6 گیگابایت است.

این اولین گوشی هوشمند شیائومی با رم 6 گیگابایتی نیست. محصولاتی مانند Mi 5s Plus، Mi Note 2، Mi MIX و Mi 6 با همین میزان رم عرضه شده‌اند. به‌دنبال انتشار این پوستر، حساب کاربری یاد شده، ویدیوی کوتاه دیگری نیز منتشر کرد که جزئیات بیشتری از این دستگاه مشخص می‌کرد.

در این ویدیو آمده است که پردازنده دستگاه مربوط به سری اسنپدراگون 800 است، حافظه آن UFS و رم 6 گیگابایتی آن هم از نوع DDR4 است. همچنین نشان داده می‌شود که بدنه آن 3D گلس و صفحه نمایش نیز بزرگ است. اطلاعات دیگر شامل باتری آن می‌شود که 4000 میلی‌آمپری است. دوربین 22 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوهایی با کیفیت 4K و یک حالت smart beauty هم از مشخصات دوربین این دستگاه مرموز است.

البته اطلاعات نشان داده شده در این ویدیو به‌همین جا ختم نمی‌شوند؛ سرویس 4G ، درگاه USB از نوع Type-C با قابلیت شارژ سریع، IR blaster و NFC از دیگر قابلیت‌های آن است.

همه این مشخصات اشاره به یک محصول پرچم‌دار دارند و بسیاری از کاربران امیدوارند این پرچم‌دار Mi 6 Plus باشد. صفحه نمایش و باتری بزرگ نمایش داده شده در این ویدیو گمانه‌زنی‌ها در این خصوص را افزایش می‌دهد و البته بدنه 3D گلس که از مشخصات کلیدی Mi 6 است.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *