جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازی‌های پلی‌استیشن ۴ را بر روی PC تجربه کنید

چندی پیش شرکت ژاپنی سونی ۲۰ عنوان ویدیویی جدید از نسل هشتم به سرویس پلی استیشن Now اضافه کرد تا پی سی بازها و دارندگان پتلفرم رایانه های شخصی به برخی از عناوین انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ دسترسی داشته باشند. با توجه به افزوده شدن عناوین جدید، در حال حاضر علاقه مندان و کاربران پی سی به ۵۲۴ بازی ویدیویی کنسول های پلی استیشن دسترسی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

 

از عناوین ویدیویی جدید سرویس پلی استیشن Now می توان به بازی های Killzone Shadow Fall، گاد آو وار ۳ ریمستر، بروکن اج، Darksiders 2: Deathinitive Edition و… اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که عناوین حاضر در سرویس پلی استیشن Now بر اساس موقعیت و مکان بازی بازان متغیر و این بار شرکت سونی به کاربران اروپایی خود کمی بیشتر توجه کرده است. در ایالات متحده آمریکا، بخش سرگرمی های شرکت سونی ۲۰ بازی جدید به این سرویس اضافه کرده که در ادامه می توانید لیست کامل این عناوین را مشاهده کنید.

Killzone Shadow Fall
God of War 3: Remastered
Saint’s Row 4 Re-Elected
Ultra Street Fighter 4
WWE 2K16
Tropico 5
F1 2015
Evolve
Darksiders 2: Deathinitive Edition
MX vs ATV Supercross Encore
Helldivers
Resogun
Broken Age
Dead Nation Apocalypse
Grim Fandango Remastered
Akiba’s Beat
Exist Archive: The Other Side of the Sky
Castlestorm Definitive Edition
Super Mega Baseball
Nidhogg

اما کاربران اروپایی سرویس پلی استیشن Now به جز عنوان Akiba’s Beat، به تمامی بازی های فوق دسترسی خواهند داشت. به علاوه، سونی ۳۲ بازی دیگر نیز برای کاربران اروپا در نظر گرفته که در ادامه می توانید لیست این عناوین ویدیویی را مشاهده کنید.

Heavy Rain
Tearaway Unfolded
Counterspy
Shadow of the Beast
Alienation
Escape Plan
Everybody’s Gone to the Rapture
Hardware: Rivals
This War Of Mine: The Little Ones
Day Of The Tentacle Remastered
Sherlock Holmes: Crimes And Punishments
Dungeons II
Back To Bed
Pure Chess
Pure Pool
Olliolli
Stick It To The Man
Blood Bowl 2
Super Stardust Ultra
Farming Simulator 15
Tour De France 2016
Air Conflicts: Pacific Carriers
Grand Ages: Medieval
Pure Hold’em World Poker Championship
Q*bert: Rebooted
Fluster Cluck
The Last Tinker: City of Colors
Velocibox
Whispering Willows
Kickbeat Special Edition
Battle Worlds Kronos
Legend Of Kay Anniversary

ناگفته نماند سونی قول داده که عناوین ویدیویی بیشتری از نسل هشتم را به سرویس پلی استیشن Now اضافه کند. متاسفانه هنوز جزئیات و اطلاعات کامل تری در این زمینه ارائه نشده است.

سرویس PlayStation Now یکی از سرویس های جدید شبکه پلی استیشن نتورک به شمار می رود که به لطف آن، برخی از عناوین ویدیویی کنسول پلی اسیشن ویتا، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ بر روی پلتفرم پی سی اجرا می شوند. عضویت در این سرویس پولیست و علاقه مندان به ازای اشتراک یک ساله باید مبلغ ۱۰۰ دلار پرداخت نمایند. اگرچه امکان عضویت ماهه با قیمت ۲۰ دلار در این سرویس وجود دارد. شایان به ذکر است سونی برای کاربران جدید سرویس پلی استیشن Now، تخفیف ۵۰ درصدی بر روی اشتراک ماه اول اعمال کرده تا روز به روز به تعداد کاربران این سرویس افزوده شود.

این در حالیست که سرویس Xbox Play Anywhere شرکت مایکروسافت کاملا رایگان بوده و خریداران نسخه دیجیتالی عناوین ویدیویی کنسول ایکس باکس وان از جمله فورزا هورایزن ۳، گرز آو وار ۴، ReCore و… به صورت رایگان نسخه پلتفرم پی سی را دریافت می کنند.

منبع : کلیک

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *