جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مایکروسافت هزاران نفر از کارمندانش را اخراج می‌‌کند

مایکروسافت قصد دارد هزاران نفر از کارمندانش را اخراج کند. این حرکت در جهت بهبود ساختار بخش فروش و تمرکز بر سرویس‏‌های ابری صورت می‌گیرد.

 

در گزارش جدید TechCrunch آمده است که مایکروسافت برای اخراج گسترده نیروهای خود برنامه‎ریزی می‎کند و هدف از تعدیل نیروی جدید مایکروسافت، بازسازی بخش فروش است. یک منبع ناشناس به این وب‌سایت اعلام کرده است که تغییرات جدید در هفته جاری اعلام خواهد شد و اخراج‎ گسترده‌ی نیروی کار، احتمالا شامل هزاران نفر از کارمندان مایکروسافت خواهد بود.

هم‌‏چنین، ردموندی‏‌ها در نظر دارند برای بهبود وضعیت فروش، «واحد مشتریان سازمانی را با یک یا چند بخش از کسب‌وکارهای کوچک و متوسط خود (SME)» ادغام کنند. گزارش پیشین بلومبرگ نیز تعدیل نیروی مایکروسافت را تأیید می‎کند و مدعی است که تغییرات آتی با تعدیل نیرو و ادغام چندین بخش از این شرکت با یکدیگر، در نهایت به افزایش تمرکز مایکروسافت بر تجارت سرویس‌های ابری خواهد انجامید.

علاوه بر این، اعلام شده است که «حذف بخشی از کارمندان مایکروسافت، یکی از مهم‌ترین تغییراتی است که در این سال‌ها بر نیروهای فروش اعمال می‎شود». باید اشاره کرد که در حال حاضر، مایکروسافت به شایعات و گمانه‎زنی‎ها درمورد تعدیل نیروی جدید خود و هم‌چنین ادغام چندین بخش به‌منظور رقابت جدی‌تر در حوزه پلت‌فرم‎های ابری، واکنشی نشان نداده است.

 

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *