جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


معرفی مدل جدید ساعت نیمه هوشمند Wena سونی و امکان سفارش بندهای چرمی

شهریور ماه سال 94 بود که سونی از یک ساعت آنالوگ مجهز به برخی تکنولوژی های جدید رونمایی کرد که اگرچه در گروه اسمارت واچ ها قرار نمی گیرد، اما می توان آن را یک ساعت نیمه هوشمند به حساب آورد.

 

نسخه جدید برای بانوان طراحی شده است
حال خبر می رسد که کمپانی ژاپنی، نسخه جدیدی از ساعت «Wena» خود را معرفی کرده که ابعاد کوچکتری نسبت به مدل قبلی داشته و بازار بانوان را هدف قرار داده است. مدل جدید با نام «Three Hands Square» در سه سایز 18، 20 و 22 میلیمتری قابل سفارش بوده که توانایی ثبت حرکات کاربر را (مثل مچ بندهای سلامتی) خواهد داشت.

ساعت نیمه هوشمند سونی برای برقراری ارتباط، به فناور NFC مجهز شده و اعلان های مختلف را از طریق یک LED به کاربر نشان می دهد. البته لازم به ذکر است که قابلیت مذکور، فقط در بندهای استیل موجود بوده و کاربر در صورت سفارش بند چرمی از اعلان های LED محروم خواهد شد.

Three Hands Square با بند استیل در یک ماه آینده آماده عرضه می شود اما بندهای چرمی اواخر پاییز روانه بازار خواهند شد. جالب است بدانید که سونی بدنه و بند را به صورت جداگانه می فروشد که قیمت ساعت به تنهایی 93 دلار، و قیمت بند استیل تقریباً 303 دلار خواهد بود که با این اوصاف، انتظار برای بند چرمی 75 دلاری منطقی تر به نظر می رسد.

 

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *