جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


سبیت دوباره به نمایشگاه الکامپ می آید

پیرو امضای تفاهم نامه میان دو نمایشگاه الکامپ و سبیت امسال نیز غرفه نمایشگاه سبیت در سالن 38 الکامپ بیست و سوم برپا خواهدشد.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، پیرو تجربه موفق سال گذشته و امضای تفاهم نامه ای که منجر به حضور غرفه سبیت در نمایشگاه الکامپ شد. نمایندگان سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و نمایشگاه الکامپ نیز به نمایندگی از ایران در سبیت 2017 آلمان حضور یافتند. امسال نیز این تفاهم نامه میان دو نمایشگاه تکرار خواهد شد تا همکاری فیمابین آنها تداوم یابد.

باقر بحری مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ، با اشاره به ادامه همکاری میان نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه سبیت گفت: تجربه موفقی که در الکامپ گذشته با نمایشگاه سبیت داشتیم، انگیزه ای برای ادامه و گسترش این همکاریها در الکامپ بیست و سوم شد. در حال مذاکره هستیم تا کیفیت و کمیت روابط میان سازمان، الکامپ و سبیت را گسترش دهیم.

به گفته مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ، غرفه نمایشگاه سبیت در سالن 38 با حضور نمایندگان این نمایشگاه در الکامپ برپا خواهد شد. انتظار داریم مانند سال گذشته خانم مارتینا لوبون مدیر اجرایی نمایشگاه سبیت نیز در الکامپ بیست و سوم حضور یابد.

بحری به تغییر زمان برگزاری سبیت اشاره کرد و افزود: نمایشگاه سبیت آتی در سال 2018 برگزار خواهد شد. برگزار کنندگان سبیت نیز پس از برگزارهای چندین دوره موفق این نمایشگاه با جریان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات در دنیا همراه شده و تصمیم دارند از یک رویداد محصول محور به یک رویداد ICT در سطح جهانی تبدیل شوند و به همین دلیل برای همگام سازی سبیت با این تغییر و تحولات زمان برگزاری از ماه مارچ به ماه ژوئن 2018 موکول شده است.

در سال گذشته حضور سبیت در سالن 38 نمایشگاه الکامپ زمینه حضور متقابل سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور و نمایشگاه الکامپ در سبیت را فراهم ساخت. علاوه بر آن 10 استارتاپ برتر نمایشگاه الکامپ نیز برای حضور در سالن استارتاپهای سبیت برگزیده شدند که با حمایت سازمان در آن نمایشگاه حضور یافتند.

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 30 تیر ماه تا دوم مردادماه در محل دایمی نمایشگاه های تهران به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار خواهد شد.

منبع : سخت افزار

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *