جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


رکورد خوب شیائومی در فروش و انتظاری فراتر تا پایان سال جاری

کمپانی چینی شیائومی در سال 2011 فروش اولین گوشی‌های هوشمند خود را آغاز کرد. در طی 5 سال گذشته، کمپانی‎های کمتری به چشم خورده که به چنین موفقیت‎های چشمگیری در زمینه تولید وسایل دیجیتال، دست یافته باشد. به نظر شما دلیل این موفقیت‎ها چیست؟

 

کوین ونگ (یکی از مدیران کمپانی شیائومی) در هفته گذشته مدعی شد که وضعیت فروش گوشی‌های شیائومی در دومین فصل از سال جاری، تحسین برانگیز بوده است. این شرکت که در بهار امسال، 13 میلیون از گوشی‌های هوشمندش را به فروش رسانده، انتظار دارد در فصل تابستان از مرز 20 میلیون فروش عبور نماید.

این کمپانی افزایش چشمگیر فروش را نه تنها مدیون محبوبیت گوشی Mi 6 در کشور چین است؛ بلکه محبوبیت حیرت‌ انگیز گوشی‌های میان‌رده‌ای همچون ردمی نوت 4، ردمی نوت 4A و ردمی ، در بازار هند نیز تاثیر مستقیم بر این امر داشته است.

بار دیگر پس از تجدید نظر در مورد فروش گوشی‎های شیائومی در فصل تابستان، Kevin Wang ادعا نمود که در ماه جاری فروش این گوشی‌ها حتی بسیار شگفت‌آورتر از گذشته بوده است. وی پیشتر اعلام کرده بود که این شرکت انتظار دارد در فصل تابستان به فروشی بیش از 20 میلیون دستگاه دست یابد اما در پست امروزش در سایت Weibo، این تعداد را به 23 میلیون افزایش داده است. او همچنین پیش‌بینی نموده که شیائومی در پائیز 2017 به رکورد 28 میلیون دستگاه دست می‌یابد.

با توجه به فروش 13 میلیونی شیائومی در فصل گذشته و افزایش ناگهانی این رکورد به 23 میلیون دستگاه در تابستان،می‌توان این جهش را موفقیتی بزرگ تلقی نمود. اما این شرکت انتظار دارد روند رو به رشد فروش گوشی‌های هوشمندش تا پایان سال ادامه یابد چرا که بر اساس شایعه‎ها دو محصول جنجالی دیگر این شرکت نیز در نیمه دوم سال روانه بازار می‌شود. در این صورت دست‌یابی به رکورد فروش 80 میلیون دستگاه،تا پایان سال 2017، برای شیائومی دور از تصور نیست.

شنیده‌ها از عرضه چندین گوشی هوشمند شیائومی در سال جاری حکایت دارد. ردمی پرو 2 اولین گزینه قابل پیش بینی با تراشه اسنپدراگون 660 این شرکت است. از شایعه‌ها چنین برمی‌آید که این گوشی در زمان عرضه، ارزانترین گوشی موجود در بازار باشد که از صفحه نمایشی مشابه گلکسی اس 8 در آن استفاده شده است. در نهایت چنین به نظر می‌رسد که به زودی از گوشی هوشمند شیائومی می 6 پلاس رونمایی گردد.

 

منبع : جی اس ام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *