جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آتاری می‌خواهد دوباره کنسول بسازد

شرکت آتاری (Atari) می‌خواهد یک کنسول بازی جدید بسازد؛ این خبری است که مدیر عامل این شرکت، «فرد چسنی» (Fred Chesnais) در طول نمایشگاه E3 2017 اعلام کرده است.

 

نمی‌توانیم تصور کنیم شرکت آتاری بتواند کنسولی در حد و اندازه‌ی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن بسازد.
مدیر عامل آتاری اطلاعات بیشتری درباره‌ی کنسول جدیدشان اعلام نکرده است، اما در مصاحبه‌ای به خبرگزاری GamesBeat گفته که آتاری می‌خواهد تمام و بازار سخت‌افزار کنسول‌های بازی بازگردد. آخرین کنسولی که شرکت آتاری عرضه کرده بود، مربوط به سال ۱۹۹۳ است؛ کنسول «آتاری جگوار» (Atari Jaguar) در سال ۱۹۹۳ عرضه شد و با توجه به عملکرد بسیار بد آن، در سال ۱۹۹۶ تولیدش متوقف شد.

آتاری در روز هشتم ژوئن، یعنی چند روزی قبل از شروع رسمی نمایشگاه E3 2017، ویدیویی منتشر کرده بود که خبر از ساخت کنسول بعدی این شرکت می‌داد. آتاری در این ویدیو می‌گوید که سال‌هاست روی محصول جدیدشان کار می‌کنند و بازی‌سازان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر، با آتاری تماس بگیرند.

فرد چسنی تنها درباره‌ی کنسول جدیدشان گفت که آن را بر پایه‌ی کامپیوتر ساخته‌اند؛ یعنی احتمالا چیزی مثل پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان.

نمی‌توانیم تصور کنیم شرکت آتاری بتواند کنسولی در حد و اندازه‌ی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن بسازد. با این حال، منتظر می‌نشینیم تا اطلاعات بیشتری از این کنسول منتشر شود.

 

منبع : دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *