جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوگل Maps احتمالاً به زودی نقشه ایستگاه های مترو را نمایش می دهد

سرویس گوگل Maps یکی از پر استفاده ترین و پر طرفدارترین محصولات غول جستجوی آنلاین بوده و این شرکت با ارائه بروز رسانی های متعدد نشان داده که کاملاً بر این موضوع مطلع است. حال کاربران شواهدی را یافته اند که نشان می دهد احتمالاً اهالی مانتین ویو در حال افزودن نقشه ایستگاه های مترو به نرم افزار پلتفرم موبایل خود هستند.

 

گفتنی است اخیراً یکی از کاربران وبسایت Reddit، تصویر زیر را منتشر کرده که نشان دهنده نقشه ایستگاه «پنسیلوانیا» واقع در متروی شهر نیویورک است اما همین شخص مدعی شده که شکل گرافیکی مذکور در نسخه دسکتاپ در دسترس نیست.

هم اکنون در برخی شهرها، نقشه ایستگاه های مترو قابل مشاهده هستند
همچنین باید اشاره کرد که طبق گفته دیگر کاربران، برخی از ایستگاه های متروی کشور ژاپن نظیر «توکیو سنترال»، «یوکوهاما» و «اوزاکا» نیز دستخوش چنین تغییری شده و در نرم افزار گوگل Maps می توان نقشه این ایستگاه ها واقع در زیر زمین را مشاهده کرد.

علاوه بر آن یکی دیگر از کاربران وبسایت Reddit اذعان داشته که طرح های گرافیکی مورد اشاره مدت هاست که در سیستم متروی واشنگتن حضور دارند و می توان آنها را دید. بنابراین احتمال می رود در آینده ای نزدیک شهرهای دیگری هم به لیست فوق افزوده شوند.

 

منبع : دیجیاتو

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *