جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اپل: ماوس و کیبورد خاکستری فضایی صرفا منحصر به خریداران آیمک پرو است

همانطور که قبلا در خبرها خواندید، اپل شب قبل نسخه پرو از آل این وان آیمک را هم معرفی کرد که قرار است از آذرماه امسال با قیمت پایه 4999 دلار وارد بازار شود.

خریداران آیمک پرو

این دستگاه جدیدترین امکانات و قابلیت ها را با خود به همراه دارد که از آن جمله می توان به پردازنده زئون اشاره کرد که تا 18 هسته را در خود جای داده و علاوه بر این یک پردازنده گرافیکی کاملا جدید از سری Radeon Vega شرکت AMD نیز برایش در نظر گرفته شده است.

اما یکی از جذاب ترین آپشن های رنگی در نظر گرفته شده برای آیمک پرو خاکستری فضایی است که البته همراه با اکسسوری هم رنگش قابل خرید خواهد بود، حال آنکه تا به امروز لوازم جانبی اپل صرفا در رنگ سفید به بازار عرضه شده اند.

متاسفانه اما، طبق گزارشی که وبسایت 9to5mac منتشر نموده اپل اعلام کرده که این آپشن رنگی برای مجیک ماوس، مجیک ترکپد و مجیک کیبورد صرفا منحصر به خریدار آیمک پرو است.
امکان تعویض رم توسط کاربران آیمک پرو وجود ندارد

این خبر با در نظر داشتن شمار بالای طرفداران رنگ مذکور بسیار ناراحت کننده است، هرچند که اپل به خاطر مواضع سفت و سخت خود در قبال برخی جنبه های خاص طراحی در محصولاتش شهرت دارد و بیشتر ترجیح می دهد برای متمایز کردن قیمت محصولاتش از یکدیگر آنها را در قالب گزینه های رنگی خاصی ارائه نماید.

اما با در نظر داشتن اینکه بسیاری از کاربران حاضرند بابت خرید ماوس و کیبورد اپل در رنگی غیر از سفید همیشگی پول بدهند، باید بگوییم که این تصمیم ابدا توجیه منطقی ندارد.

اپل همچنین به وبسایت 9to5mac اعلام کرده که امکان تعویض رم توسط کاربران آیمک پرو وجود ندارد که این مساله نیز به نوبه خود ناامیدکننده است. این شرکت هم اکنون امکانی را برای کاربرانش فراهم نموده تا رم آیمک 27 اینچی را تعویض نمایند اما این امر برای مدل 21.5 اینچی میسر نیست.

خبر خوب اما اینکه می توانید در صورت تمایل آیمک پرو خود را با 128 گیگابایت رم ECC خریداری نمایید که البته کمی گران تر از نسخه پایه با رم 32 گیگابایت تمام خواهد شد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *