جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


قابلیت ایجاد پروفایل و به‌اشتراک‌گذاری موسیقی به Apple Music اضافه می‌شود

اپل نرم‌افزار و سرویس موسیقی Apple Music را برای رقابت با اسپاتیفای به قابلیت‌های اجتماعی جدید مجهز خواهد کرد.

اپل دقایقی پیش در جریان کنفرانس WWDC 2017 از قابلیت‌های جدید اجتماعی اپلیکیشن موسیقی خود رونمایی کرد. این قابلیت‌ها هم‌زمان با عرضه‌ی iOS 11 در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

مهم‌ترین ویژگی اجتماعی جدید معرفی شده برای اپل Music، قابلیت ایجاد پروفایل و به‌اشتراک‌گذاری موسیقی با دوستان است. همچنین در نسخه‌ی جدید اپلیکیشن موسیقی اپل، قسمتی برای مطلع شدن از آهنگی که دوستان در حال گوش دادن به آن هستند تعبیه شده است.

قابلیت جذاب دیگر اضافه شده به Apple Music، امکان انتخاب کردن آهنگ بعدی یک پلی‌لیست توسط دوستان است. این قابلیت هنگامی که موسیقی از طریق بلندگوهای هوشمند درحال پخش است و کاربر iOS قصد دارد بدون در اختیار گذاشتن دستگاه خود، اجازه کنترل موسیقی پخش شده را به دوستانش بدهد، بسیار کاربردی خواهد بود.

اپل همچنین در جریان کنفرانس از MusicKit رونمایی کرد. MusicKit به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا Apple Music را در اپلیکیشن‌های خود ادغام کنند. نایکی، Anchor و Shazam از جمله توسعه‌دهندگان بزرگی هستند که با استفاده از MusicKit سرویس موسیقی اپل را در محصولات خود ادغام خواهند کرد.

اپل همچنین نسخه‌ی اپلیکیشن Apple Music مخصوص ساعت هوشمند خود را نیز به‌روزرسانی خواهد کرد. از قابلیت‌های جدید نسخه‌ی اپل واچ می‌توان به تصویر آلبوم آرت بزرگ‌تر، پشتیبانی از چندین پلی‌لیست و بخش جدید New Music که بر اساس تاریخچه‌ی آهنگ‌های پخش شده توسط کاربر موسیقی جدید پیشنهاد می‌کند، اشاره کرد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *