جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تشخیص کلمات دست نویس توسط اپلیکیشن جدید ادوبی

اپلیکیشن های اسکن متن زیادی توسط شرکت های مختلف ارائه شده اند که قابلیت نصب بر روی انواع سیستم عامل را دارا هستند. اخیراً شرکت ادوبی اپلیکیشن اسکن متن جدید را ارائه کرده است که علاوه بر اسکن متن قابلیت تشخیص متن را نیز دارد. این قابلیت برای اسکن برگه های دست نویس بسیار مناسب است.

اپلیکیشن جدید ادوبی

حمل دستگاه های اسکنر بسیار سخت است. از این رو اپلیکیشن های زیادی توسط شرکت های مختلف به بازار ارائه شده اند که با نصب آن ها بر روی گوشی همراه هوشمند در واقع دستگاه تبدیل به یک اسکنر می شود. اما معضل مهم این اپلیکیشن ها در این است که قابلیت تشخیص کلمات دست نویس را ندارند. اما اخیراً شرکت ادوبی موفق به طراحی و ساخت اپلیکیشن اسکن متن جدید شده است که علاوه بر اسکن متن قابلیت تشخیص متن را نیز دارد. نسخه های اسکن شده توسط این اپلیکیشن از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار هستند.

روش استفاده از این اپلیکیشن که با نام Scan ارائه شده است بسیار ساده و آسان است. کافی است انگشت خود را بر روی دکمه ثبت تصویر اپلیکیشن دوربین در تبلت یا گوشی همراه خود نگهدارید و از متن یا سند مورد اسکن بگیرید. بعد از اتمام کار یک پیش نمایش برای شما نمایش داده می شود. این پیش نمایش امکان ویرایش و یا ذخیره فایل را در قالب پی دی اف برای شما فراهم می آورد.

در داخل این اپلیکیشن یک تشخیص دهنده نوری یا اپتیکال کاراکتر وجود دارد که باعث می شود تا علاوه بر تشخیص متون دست نویس امکان ویرایش آن ها نیز وجود داشته باشد. همچنین با استفاده از این اپلیکیشن می توانید سند اسکن شده خود را بر روی Adobe Document Cloud قرار دهید تا به آسانی بتوانی با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید و یا بعداً از طریق دستگاه های دیگر مثل کامپیوتر و تبلت خود به آن دسترسی پیدا کنید.

این اپلیکیشن تاکنون توسط کاربران زیادی دانلود و استفاده شده است. نظرات کاربران در مورد این اپلیکیشن مثبت بوده است و به عقیده آن ها کاربرد آن برای اسکن متن بسیار خوب است.

منبع : کلیک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *