جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گلکسی نوت 8 با چه مشخصاتی عرضه می شود؟

بنابر گزارش تازه ای که از سوی منابع هلندی منتشر شده، فبلت 6.3 اینچی گلکسی نوت 8 سامسونگ به همان نمایشگر لبه تا لبه و Infinity Display موبایل گلکسی اس 8 مجهز خواهد بود. در این صورت، پرچمدار جدید کره ای ها کماکان نسبت ابعاد 18.5:9 نمایشگر را حفظ خواهد کرد که نسبت ابعادی بهتری برای تماشای محتویات ویدیویی در قیاس با نسبت 16:9 به حساب می آید.

رزولوشن نمایشگر دستگاه کماکان نامشخص است. از یک سو امکان دارد که سامسونگ یک بار دیگر رزولوشن 1440×2960 گلکسی اس 8 را در مقابل دیدگان قرار دهد و از سوی دیگر، گمانه زده می شود که این رزولوشن تا 4K افزایش خواهد یافت. گفتنی است سامسونگ با مشکلاتی در تعبیه اسکنر اثر انگشت داخل نمایشگر گلکسی اس 8 مواجه شده بود که مشخص نیست آیا تا زمان عرضه نوت 8 حل خواهند شد یا خیر.

گذشته از این ها، گفته می شود که سامسونگ در حال حاضر مشغول آزمایش گلکسی نوت 8 به همراه اندروید 7.1.1 نوقا است و به همین جهت، امکان دارد این نسخه از سیستم عامل گوگل به صورت پیش فرض روی دستگاه نصب شده باشد.

متاسفانه هنوز اطلاعات موثقی درباره مشخصات سخت افزاری دستگاه منتشر نشده، اما بنابر شایعات مختلف باید منتظر پردازنده اگزینوس 8895 سامسونگ به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و دوربین اصلی دوگانه باشیم. این دستگاه احتمالاً در جریان نمایشگاه IFA ماه سپتامبر به صورت رسمی رونمایی و سپس روانه بازار می شود.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *