جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کمپانی AMD معرفی محصولات جدید در نمایشگاه کامپیوتکس را تأیید کرد

AMD اعلام کرده است در نمایشگاه Computex 2017 در تایوان، با برگزاری کنفرانسی اختصاصی به‌ همراه پخش زنده‌ی ویدئویی، از محصولات سخت‌افزاری جدید خود رونمایی خواهد کرد.

کمپانی AMD

کمپانی AMD که دو هفته پیش اعلام کرده بود با شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از «جدیدترین محصولات» خود رونمایی می‌کند، به‌تازگی منظور دقیق خود از این عبارت را مشخص کرده است.

بنا به اعلام AMD، این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس از پردازنده‌های جدید رایزن (به احتمال زیاد پردازنده‌ی ۱۶ هسته‌ای تردریپر)، کارت‌های گرافیک رادئون وگا Frontier Edition (مدل بالارده‌ی مرجع، ساخت خود AMD) و پردازنده‌های سرور با نام اپیک (Epyc) رونمایی خواهد کرد. با توجه به اهمیت بالای محصولاتی که قرار است در تایپه معرفی شوند، AMD مراسم خود را به‌صورت زنده پخش خواهد کرد.

در بیانیه‌ی مطبوعاتی AMD درباره‌ی حضور در کامپویتکس ۲۰۱۷ آمده است:

کمپانی AMD در کامپیوتکس ۲۰۱۷ در تایپه، کنفرانس خبری همراه با پخش زنده‌ی ویدئویی برگزار خواهد کرد. مراسم روز چهارشنبه ۳۱ می ۲۰۱۷، ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی برگزار خواهد شد. این مراسم یک ساعت به‌ طول خواهد انجامید و در جریان آن، AMD به‌ همراه شرکای خود درباره‌ی محصولات فعلی و آینده‌ی شرکت صحبت خواهد کرد. در جریان این مراسم از سخت‌افزار جدید توسط شخص دکتر لیزا سو، ریاست و مدیرعامل AMD، رونمایی خواهد شد.
پخش زنده‌ی اینترنتی مراسم از طریق صفحه‌ی مخصوص نمایشگاه کامپیوتکس در وب‌سایت AMD قابل مشاهده است. همچنین ویدئوی جمع‌بندی مراسم، ساعاتی بعد از اتمام کنفرانس روی وب‌سایت AMD قرار خواهد گرفت.

نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ کمتر از سه روز دیگر در شهر تایپه تایوان آغاز به‌ کار خواهد کرد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *