جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


برای متفاوت‌ترین محصول سامسونگ آماده باشید؛ یک ساعت‌ هوشمند با بندهای لمسی

شرکت سامسونگ در بازار ساعت‌های مچی هوشمند با سری Gear عملکرد خوبی دارد و آن‌طور که پیداست،این سازنده کره‌ای به دنبال طراحی متفاوت‌ترین ساعت‌مچی هوشمند خود است که می‌تواند فروش محصولات سامسونگ را به‌طور قابل‌توجهی افزایش دهد. یک پتنت جدید که به‌تازگی در UPSTO به ثبت رسیده است، از ساعت‌مچی هوشمند سامسونگ با بندهای لمسی خبر می‌دهد. همراه شهر سخت‌افزار باشید.

متفاوت‌ترین محصول سامسونگ

براساس اطلاعات به‌دست آمده، سنسور دوربین در داخل ساعت‌مچی هوشمند جای گرفته است و بر روی بندها نیز، نمایشگری وجود دارد که دامنه استفاده از ساعت‌مچی را افزایش می‌دهد و کاربران را به تنها نمایشگر کوچک ساعت‌مچی محدود نمی‌کند. طرح‌های اولیه که در این پتنت وجود دارد، نشان می‌دهد که نمایشگر موجود بر روی بند‌ها عملکردی مانند پنل خمیده گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ دارد و به کاربران، کمک خواهد کرد تا به برنامه‌های منتخب خود به سادگی دسترسی داشته باشند.

استفاده از یک دوربین با زوم اپتیکال در داخل ساعت‌مچی هوشمند، کمی غیرعادی است اما به هرحال، برای محصولاتی که از LTE پشتیبانی می‌کند؛ مفید خواهد بود. بدین شکل، کاربران از حمل دائمی گوشی‌های هوشمند خود بی‌نیاز خواهند شد و به بسیاری از برنامه‌ها به صورت مستقیم بر روی ساعت‎مچی هوشمند خود دسترسی خواهند داشت.

لازم به‎ذکر است که ثبت یک پتنت، لزوماً به معنای عملی‌شدن ایده موجود در آن نخواهد بود؛ حتی در صورتی‌که سامسونگ تصمیم به عرضه چنین ساعت‌ هوشمندی داشته باشد، ممکن است عرضه آن حداقل برای چندین سال به زمان احتیاج داشته باشد. شرکت سامسونگ، مدتی پیش نیز ایده توسعه یک ساعت‌مچی هوشمند با دو نمایشگر را به ثبت رسانده بود؛ یک نمایشگر در لبه‌های ساعت‌مچی جای می‌گیرد و بدین شکل، اطلاعات ضروری از جمله هشدار برنامه‌ها، زمان، آب‌وهوا و … به نمایش در می‌آید.

منبع : شهر سخت افزار

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *