جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


همکاری مایکروسافت با سیسکو برای گسترش و بهبود خدمات ابری و اینترنت اشیا

 در مجمع عمومی اینترنت اشیا که در شهر لندن برگزار شد، مایکروسافت و سیسکو اعلام داشتند که همکاری نزدیکی برای گسترش و بهبود خدمات ابری و اینترنت اشیا خواهند داشت.

همکاری مایکروسافت با سیسکو

بر طبق بیانیه مشترک مایکروسافت و سیسکو، این دو شرکت در نظر دارند تا خدمات IoT هیبریدی برای مشتریان مشتریان و سازمان هایی که در پی بهره مندی از خدماتی انعطاف پذیر، اقتصادی و امن در حوزه اینترنت اشیا هستند، فراهم سازند.

به عنوان بخشی از این قرارداد همکاری امکان اتصال Azure IoT Suite شرکت مایکروسافت به سرویس Cisco Fog مهیا شده است، و با اتصال این دو سرویس به هم مشتریان می توانند خدمات اقتصادی تر و امن تری را در حوزه اینترنت اشیا، داشته باشند.

این همکاری شرکت ها را قادر می سازد تا اپلیکیشن های اینترنت اشیا خود را در سرویس آژور ساخته و میزبانی کنند، و در عین حال توان این اپلیکیشن ها را به واسطه راهکار های پردازشی Cisco Gog به مراتب افزایش دهند.

از سوی دیگر با این روند هزینه های جاری شرکت ها به مراتب کاهش می یابد، چرا که صرفا کافی است تا اطلاعات لازمه را به فضای ابری بفرستند، و باقی پردازش در دستگاه های متصل به پلتفرم ابری انجام می گیرد.

در نهایت باید اشاره کنیم که این اولین همکاری مایکروسافت و سیسکو در زمینه اینترنت اشیا نیست، چرا که پیش از این، دو شرکت در زمینه ادغام پلتفرم مدیریت اتصال Cisco Jasper با Azure IoT Hub همکاری نزدیکی داشتند.

منبع: وین فون

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *