جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


شیائومی Mi Note 3 ماه آینده میلادی با رابط کاربری روانه بازار خواهد شد

هنوز زمان زیادی از معرفی شیائومی Mi 6 نمی‌گذرد، این اسمارت‌فون با استفاده از 6 گیگابایت رم و چیپست اسنپدارگون 835 بسیار قدرتمند ظاهر شده است، حال خبرها حاکی از آن بوده که این کمپانی چینی قرار است ماه آینده میلادی نسل جدید پرچمدار فبلت‌هایش را با نام شیائومی Mi Note 3 معرفی کند. انتظار می‌رود این فبلت از پرچمدار کنونی شیائومی قدرتمندتر باشد.

شیائومی Mi Note 3

با توجه به اطلاعات منتشر شده، شیائومی Mi Note 3 از یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 2560 در 1440 پیکسل استفاده خواهد کرد. این نمایشگر از نوع AMOLED بوده و لبه‌هایی خمیده خواهد داشت، تولید نمایشگرهای مورد نیاز برای این فبلت را سامسونگ برعهده داشته است. این فبلت در دو مدل روانه بازار خواهد شد؛ نسخه اول از 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند و به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد بود و نسخه قوی‌تر از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد.

دوربین اصلی این اسمارت‌فون دوگانه خواهد بود و ثبت تصاویر توسط آن با کیفیتی حتی بهتر از نمونه به‌کار رفته در شیائومی Mi 6 انجام می‌پذیرد. نیرودهنده این مجموعه قدرتمند سخت‌افزاری، یک باتری غیرقابل تعویض 4080 میلی‌آمپری است که از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام موسوم به Quick Charge 4.0 پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب فرآیند شارژ شدن در شیائومی Mi Note 3 واقعا سریع خواهد بود.

البته لازم به‌ذکر است تمام اطلاعات منتشر شده پیرامون این اسمارت‌فون، شایعه بوده و هیچ‌کدام به صورت رسمی تایید نشده است. گفته می‌شود این فبلت اولین اسمارت‌فون شیائومی خواهد بود که از نسل جدید رابط کاربری اختصاصی این کمپانی با نام MIUI 9 استفاده می‌کند.

هنوز مشخص نیست که منبع منتشرکننده این اخبار تا چقدر موثق خواهد بود، از آن‌جایی‌که شیائومی Mi Note 2 سال گذشته در ماه اکتبر روانه بازار شد، عرضه نسل جدید این اسمارت‌فون در ماه ژوئن ممکن است غیر واقعی باشد. شیائومی ماه گذشته پرچم‌دار جدید خود را روانه بازار کرد و انتظار می‌رود برنامه‌ریزی‌های این کمپانی برای عرضه Mi Note 3 در سه ماهه پایانی 2017 باشد. به هرحال بهتر است تا انتشار اطلاعات بیش‌تر صبر کنیم.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *