جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حافظه UFS 2.1 در دل HTC U11

اچ تی سی اعلام کرده است که همه گوشی‌های U11 این شرکت 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 دارند؛ حافظه‌ای که عملکردی بهتر و سرعت خواندن و نوشتن بالاتر دارد.

اچ تی سی اخیرا در تبلیغات پرچمدار جدیدش مدعی شد که تمام مدل‌های این گوشی از حافظه سریع UFS 2.1 بهره می‌برند. استاندارد حافظه داخلی UFS 2.1 از نسل‌های قبلی‌اش بهتر است و سرعت خواندن و نوشتن بالاتری دارد.

شرکت‌های سامسونگ و هوآوی نیز قبلا اعلام کرده بودند از این استاندارد حافظه در گوشی‌هایشان استفاده کرده‌اند اما پس از آن حرفشان را پس گرفتند. هوآوی در همه مدل‌ها از این حافظه بهره نبرده بود و سامسونگ نیز این گفته را از سایتش حذف کرد. حالا اچ تی سی می‌خواهد خیال خریداران را راحت کند و اعلام کرده همه مدل‌های HTC U11 رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی UFS 2.1 دارند. هنگام استفاده از این گوشی، تفاوت حافظه آن از نظر سریع‌تر بودن و عملکرد بهتر در مقایسه با گوشی‌هایی که از این حافظه بهره نمی‌برند مشخص خواهد شد.

پرچمدار جدید اچ تی سی چند ویژگی جالب توجه و منحصر به فرد دارد و این مورد نیز یکی از آنهاست. اما اچ تی سی می‌داند که فروش گوشی پرچمدار و گران قیمت کار آسانی نیست و به همین خاطر امیدوار است این ویژگی‌ها به عنوان مزیت های این گوشی توجه دوستداران گوشی‌های هوشمند را به خود جلب کند.

منبع : جی اس ا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *