جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایسر مانیتور خمیده و 35 اینچی Z35P را به خانواده Predator آورد

مانیتورهای خمیده همیشه برای گیمرها گزینه فوق العاده ای بوده و هستند. از همین رو ایسر تصمیم گرفته تا عضو تازه ای از خانواده Predator خود را با نام Z35P روانه بازار کند.

ایسر

گفتنی است بر اساس اطلاعات در دسترس، نمایشگر 35 اینچی ایسر مدل بروز رسانی شده نسبت به Z35 بوده که حدوداً دو سال پیش معرفی شده است. نسخه تازه وارد Z35P از پنل با رزولوشن 3440 در 1440 پیکسلی بهره برده که نسبت به مدل پیشین، افزایش قابل توجهی در رزولوشن آن مشاهده می شود.

همچنین لازم به ذکر است که Z35P نسبت به نسخه Z35 با طراحی کمی متفاوت همراه بوده و ضخامت آن کاهش پیدا کرده است و در پایه نگهدارنده آن هم دیگر رنگ قرمز روشن به چشم نمی خورد.

مانیتور Z35P با پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا و با قیمت 1099.99 دلار به فروش می رسد
باید گفت مشخصات سخت افزاری فوق العاده Z35P، آن را به گزینه ای بسیار مناسب برای طرفداران گیمینگ تبدیل کرده است. زمان پاسخ 4 میلی ثانیه ای، نور حداکثر 300 نیت و پشتیبانی از فناوری G-Sync انویدیا تنها بخش کوچکی از قابلیت های مانیتور تازه وارد سری Predator ایسر هستند.

اما شاید تنها نقطه ضعف Z35P را بتوان نرخ بازسازی تصویر 100 هرتزی آن عنوان کرد که با وجود قابلیت اورکلاک به 120 هرتز، باز هم نسبت به نرخ بازسازی تصویر 200 هرتزی Z35 در رتبه پایین تری قرار می گیرد.

ناگفته نماند پیش فروش Predator Z35P هم اکنون با قیمت 1099.99 دلار از طریق آمازون آغاز شده که بین یک تا سه هفته به دست خریداران خواهد رسید.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *