جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


استقبال پایونیر از سیستم‌عامل اندروید اتو

شرکت پایونیر قصد دارد که به زودی سیستم صوتی هوشمندی را روانه بازار کند. این سیستم صوتی حتی برای افرادی که اتومبیل قدیمی دارند، کاربردی خواهد بود.

پایونیر تصمیم گرفته مشتریانی که دوست دارند با تلفن‌های همراه هوشمندشان به سیستم مالتی مدیا خودرو متصل شوند، مدل‌های جدیدی از محصولات خودش را در اختیار علاقمندان قرار دهد. این مدل‌ها، AVH-3300NEX، AVH-2330NEX، AVH-2300NEX و AVG-3300NEX, نام دارند. این ضبط‌ها قرار است از ماه‌ جولای (اواسط تیر تا اواسط مرداد‌ماه) به بازار عرضه شود.

بدین واسطه، فرقی نمی‌کند که مدل اتومبیل‌تان برای چه سالی باشد، فقط نیاز دارید یکی از مدل‌های نام‌برده شده این شرکت را را تهیه کنید تا تجربه جدیدی از اتصال گوشی خود به سیستم‌مالتی مدیا مجهز به اندروید اتو را داشته باشید. بعد از استقبال خودروسازها برای استفاده از سیستم‌های صوتی ویژه در محصولات جدیدشان به اسم اینفوتینمت (infotainment)، پایونیر می‌خواهد که صاحبان خودرو قدیمی از این تجربه هیجان‌انگیز محروم نمانند.

چند وقتی می‌شود که خودروسازهای زیادی تصمیم‌گرفته‌اند که از سیستم‌ اینفوتینمنت برای بخش مالتی‌مدیای محصولات خود استفاده کنند. به واسطه‌ی سیستم اینفوتینمنت، سرنشینان می‌توانند با گوشی آیفون یا اندرویدی خود به این سامانه متصل شوند و از قابلیت‌هایی مثل انتخاب موسیقی و مسیریابی بهره ببرند.

منبع : دیجی دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *