جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایرپادهای اپل؛ ابزاری برای مدیتیشن

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که زیاد مدیتیشن می‌کنید یا به آن علاقه مندید، تجربه خبرنگار ورج، لارن گود را درباره استفاده از ایرپدهای اپل، هنگام انجام این ورزش بخوانید: شاید برای تهیه مطلب در مورد هشتگ تمرکز حواس(#Mindfullness) کمی دیر شده باشد اما من جدیدا استفاده از برنامه مخصوص مدیتیشن را آغاز کرده‌ام و تا کنون تجربه خاصی درمورد آن نداشتم.

ایرپادهای اپل

در فضای مجازی مقاله‌های زیادی درباره فواید مدیتیشن وجود دارد و در سال‌های اخیر بازار برنامه‌ها و سرویس‌های ارائه شده در زمینه سلامت ذهن و مدیتیشن، رونق زیادی یافته و در حال حاضر بیش از 1 میلیارد برنامه در این زمینه وجود دارد. تجربه‌ای که بعد از استفاده از چند برنامه مخصوص مدیتیشن کسب کردم این است که استفاده از ایرپادهای اپل تا چه اندازه میزان لذت استفاده از این برنامه‌ها را بالا می‌برد. البته تمام افرادی که از این ایرپادها استفاده کرده‌اند، از آن راضی نبوده‌اند اما من تجربه خوبی با آنها دارم و وقتی آنها را داخل گوش خود قرار می‌دهم، کاملا فراموش می‌کنم که آنجا هستند.

من همزمان می‌توانم بنشینم، دراز بکشم یا کارهای دیگری انجام دهم و این هدفون‌ها از جایشان تکان نمی‌خورند. همچنین سیمی ندارند که دور گردنم بپیچد و یا ناگهان از گوشم بیرون بپرند. از زمانی که این ایرپادهای اپل به بازار آمده‌اند، برای فعالیت‌های متفاوتی از آنها استفاده کرده‌ام و در کل از طراحی و قدرت این هدفون‌ها راضی هستم. من هنگام پیاده روی، کوه نوردی، دویدن، طناب زدن و وزنه زدن از آنها استفاده کردم و در تمام حالات، ایرپادها دز گوش من تکان نخوردند. البته هنگام انجام دادن فعالیت‌های مختلف، حضور ایرپادها در گوشم را حس می کردم که شاید به این دلیل است که من دائما در حال گوش دادن به موسیقی هستم! اما هنگام انجام حرکات مدیتیشن، کم‌ترین حسی از وجود این ایرپادها در گوشم نداشتم. با وجود این ایرپادها هنوز هم صدای محیط اطراف را می‌شنیدم اما قدرت صدای این هدفون‌ها قوی‌تر از چیزی بود که تمرکزم را به هم بریزد. افراد زیادی از برنامه‌های مخصوص مدیتیشن بدون ایرپادهای اپل استفاده می‌کنند. برخی افراد هم بدون هیچ هدفونی این کار را انجام می‌دهند. بری لذت بردن از مدیتیشن نیاز نیست یک جفت ایرپاد اپل در گوش خود داشته باشید اما این وسیله برای شخص من، تبدیل به یکی از ضروری‌ترین لوازم جانبی برای ورزش کردن شده است.

منبع : آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *