جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پتنت اخیر اپل احتمال ساخت اسپیکر سیری را قوت بخشید

پس از موفقیت های کسب شده توسط آمازون اکو و ورود گوگل به حوزه اسپیکرهای هوشمند، دور از انتظار نیست که اپل هم در حال توسعه محصولی مشابه باشد و آن را در آینده ای نزدیک روانه بازار کند. در همین رابطه هم امروز پتنت تازه ای از کمپانی کالیفرنیایی در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده که احتمالاً به گجت مذکور مربوط است.

پتنت اخیر اپل

این پتنت که با عنوان «دستگاه الکترونیکی با قطعات استقرار یافته به صورت شعاعی» ثبت شده در نگاه اول شبیه به یک کامپیوتر مک پرو به نظر می رسد اما با نگاهی دقیق تر می توان آن را به محصولی با ابعاد کوچکتر نظیر اسپیکر سیری نسبت داد.

به خصوص که در متن ارائه شده برای اختراع مورد بحث، به المان هایی نظیر صفحه نمایش لمسی، میکروفن ها، سنسورهای شتاب سنج، ژیروسکوپ، اسپیکرها، چراغ ها و دیگر قطعات الکترونیکی اشاره دارند که در ساختار دستگاه قرار خواهند گرفت.

پتنت اپل به یک دستگاه استوانه ای با قطعات استقرار یافته به صورت شعاعی اشاره می کند
همچنین نکته مهم دیگر این است که روش های سرهم کردن به قطعات این امکان را می دهند که هم تراز با بدنه سیلندر مانند قرار بگیرند که ممکن است در برخی موارد، بازشوهایی را برای قسمت هایی خاص مهیا کند. به عنوان مثال ممکن است بخش هایی سوراخ سوراخ برای نصب اسپیکرها و میکروفن ها حضور داشته باشند در حالی که پوشش گلس یا پلاستیکی، از نمایشگرها محافظت کنند.

گفتنی است انتظار می رود اپل از اسپیکر سیری خود در جریان کنفرانس WWDC که در ماه آینده برگزار می شود، رونمایی کند.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *