جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کارمندان اپل اسپیکر هوشمند سیری را تست می‌کنند

بازار اسپیکر هوشمند تقریبا در سلطه آمازون است، اما ظاهرا اپل نیز قصد ورود جدی به این حوزه دارد.

اسپیکر هوشمند سیری

بلومبرگ گزارش داده که کارمندان اپل ماه‌ها است در حال تست اسپیکر هوشمند سیریدر خانه‌های خود هستند. چندی پیش، مدیر بازاریابی اپل از مزیت‌های اسپیکر هوشمند مجهز به نمایشگر صحبت کرد، اما مشخص نیست که آیا اسپیکر هوشمند اپل به نمایشگر مجهز است یا خیر.

اسپیکر هوشمند اکو شو که با قیمت ۲۳۰ دلاری عرضه می‌شود، امکان پخش موسیقی از سرویس‌های آمازون، اسپاتیفای و پاندورا دارد؛ اما از سرویس موسیقی اپل پشتیبانی نمی‌کند. دیو لیمپ مدیر محصول آمازون می‌گوید:

دوست داریم سرویس موسیقی اپل را نیز داشته باشیم، اما آن‌ها علاقه‌ای ندارند که اکو شو از سرویس آن‌ها پشتیبانی کند.
به‌احتمال زیاد، اسپیکر هوشمند اپل از سرویس موسیقی این شرکت پشتیبانی خواهد کرد.

کارمندان اپل معمولا محصولات عرضه نشده را تست می‌کنند و اسپیکر هوشمند نیز از این قضیه مستثنا نیست. اما تست اسپیکر هوشمند نشان می‌دهد که طراحی آن به اتمام رسیده و در مرحله‌ی عیب‌یابی است. اسپیکر هوشمند اپل ماه آینده رونمایی خواهد شد. مینگ‌چی کو تحلیلگر KGI Securities می‌گوید اسپیکر هوشمند اپل از همان چیپست آیفون ۶ اس بهره می‌برد و مجهز به نسخه‌ای از iOS است که از سیری و ایرپلی پشتیبانی می‌کند. کو می‌گوید:

انتظار داریم اولین محصول اپل که از هوش مصنوعی بهره می‌برد، دارای عملکرد آکوستیک عالی باشد و توان پردازشی مشابه آیفون ۶ و ۶ اس داشته باشد.
KGI پیش‌بینی کرده است که اپل اسپیکر هوشمند خود را در کنفرانس توسعه‌دهندگان سال ۲۰۱۷ رونمایی کند. اسپیکر هوشمند اپل در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ و با قیمتی بالاتر از اکو شو آمازون به فروش خواهد رسید.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *