جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گلکسی نوت 8 مجهز به نمایشگر ۶.۳ اینچی خواهد بود

طبق اطلاعات جدید، گلکسی نوت 8 مجهز به نمایشگر ۶.۳ اینچی خواهد بود که ۰.۱ اینچ نسبت به نمایشگر گلکسی اس 8 پلاس بزرگ‌تر است.

گلکسی نوت 8

تقریبا ۲ ماه پیش بود که شایعاتی در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ در حال ساخت جانشین گلکسی نوت 7 است. پس از آن، شاهد انتشار اخبار متعددی در مورد فبلت جدید سامسونگ بودیم که از آن جمله می‌توان به بهره بردن این گوشی از دوربین دوگانه اشاره کرد.

حال، خبر دیگری در فضای مجازی قرار گرفته است مبنی بر اینکه گلکسی نوت 8 از نمایشگری با ابعاد ۶.۳ اینچ بهره خواهد برد. جالب است بدانید که گلکسی اس 8 مجهز به نمایشگر ۵.۸ اینچی است و در گلکسی اس 8 پلاس از یک نمایشگر ۶.۲ اینچی استفاده شده است.

بزرگ بودن نمایشگر پرچم‌داران سری اس، سبب شده است که سامسونگ در گلکسی نوت 8 از نمایشگر بزرگ‌تری استفاده کند. این اقدام منطقی به‌ نظر می‌رسد؛ زیرا محصولات سری گلکسی نوت در واقع فبلت هستند و همیشه از نمایشگری بهره برده‌اند که از نظر ابعاد، بزرگ‌تر از ابعاد نمایشگر محصولات سری گلکسی اس بوده است.

جدا از اینکه نمایشگر گلکسی نوت 8 از ابعاد ۶.۳ اینچ بهره می‌برد، احتمالا فبلت جدید سامسونگ مجهز به نسبت تصویر ۱۸.۵:۹ خواهد بود. انتظار می‌رود گلکسی نوت 8 از زبان طراحی مشابه گلکسی اس 8 برخوردار باشد؛ یک نمایشگر کشیده و بدون حاشیه که در دل یک قاب شیشه‌ای و فلزی جا گرفته است.

در خبر جدید، بار دیگر استفاده از دوربین دوگانه در گلکسی نوت 8 تأیید شده است. البته نوت 8 اولین محصولی نخواهد بود که از این ترکیب استفاده می‌کند. طبق اطلاعاتی که در گذشته منتشر شده است، انتظار می‌رود که از دوربین دوگانه در گوشی هوشمند تاشویی به نام گلکسی ایکس استفاده شود که زودتر از گلکسی نوت 8 معرفی خواهد شد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *