جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


لیست جدیدترین آپدیت گوشی های ال جی

در ادامه جدیدترین آپدیت گوشی های ال جی را بررسی خواهیم کرد تا از آخرین به روز رسانی‌های نرم افزاری محصولات کره‌ای‌ها در ایران با خبر شویم.

 ال جی


در بازار موبایل کشور تنها چند برند معروف فروش خوبی دارند و کاربران از آن‌ها استقبال می‌کنند. ال جی به عنوان یکی از پرطرفدارترین برندهای موبایل در ایران محصولات زیادی را روانه بازار کرده و توانسته سهم بالایی از آن را تصاحب کند. اما صرف تولید گوشی‌های با کیفیت و قدرتمند به محبوبیت یک برند کمک زیادی نمی‌کند و آنچه از اهمیت بالایی برخوردار است، خدمات پس از فروش و آپدیت‌های نرم افزاری پیوسته شناخته می‌شود. خوشبحتانه ال جی در کشورمان نمایندگی‌های رسمی فراوانی برپا کرده تا خدمات را به نحو احسن به مشتریان ارائه کند.

به روز بودن تلفن هوشمند علاوه بر ظاهر زیبا و مدرنی که به دستگاه می‌بخشد، سطح ایمنی سیستم عامل را نیز ارتقا می‌دهد و وصله‌های امنیتی از هک شدن و درز اطلاعات شخصی کاربران جلوگیری می‌کنند. در بیشتر آپدیت‌های نرم افزاری تلفن‌های همراه، جدیدترین وصله‌های امنیتی گنجانده شده‌اند تا خیال کاربر را از محفوظ ماندن اطلاعات شخصی اش راحت کنند.

اگر صاحب یک تلفن هوشمند ساخت ال جی هستید و از جدیدترین نسخه اندروید گوشی‌تان اطلاع ندارید، در بخش تصاویر مشاهده کنید.

توجه داشته باشید آپدیت گوشی‌ها ممکن است براساس موقعیت جغرافیایی کاربر کمی با تاخیر مواجه شوند. بنابراین اگر هنوز آپدیت جدید را دریافت نکرده‌اید باید تا زمان عرضه رسمی به روز رسانی برای کشورمان صبر پیشه کنید.

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *