جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوگل هوم از این پس محیط را از صدای آرامش بخش خود پُر می کند

در بیشتر موارد، وقتی حرف از امکانات و قابلیت های اسپیکرهای هوشمندی نظیر اکوی آمازون و گوگل هوم به میان می آید، متوجه خواهید شد که این امکانات دو هدف کلی را دنبال می کنند: افزایش بهره وری شما و دیگری سرگرم کردنتان.

 

گوگل هوم

اما یک خانه، خواه هوشمند باشد و خواه سنتی صرفا محلی برای کار یا بازی نیست و آرامش بخشی برای اعضا شاید اصلی ترین مشخصه آن باشد.

به همین خاطر گوگل تصمیم گرفته که چند موسیقی آرامش بخش را به اسپیکرهای هوم خود اضافه نماید تا همزمان با تسکین روح شما بهره وری تان را نیز افزایش دهد. سلیقه موسیقیایی شما هرچه که باشد گوگل هوم صدای بخش خاصی از طبیعت را برای تان آماده کرده.

لازم است اضافه کنیم که طبق تحقیقات صورت گرفته در زمینه روانشناسی، موسیقی محیطی اثرات گوناگونی را روی افراد می گذارد که البته اشاره به تمامی این پژوهش ها در اینجا ممکن نیست.

حقیقت این است که افراد مختلف واکنش های متفاوتی به صداها می دهند. برخی ممکن است با شنیدن این اصوات به خواب بروند و برخی دیگر تمدد اعصاب نمایند. همزمان، گفته می شود که خلاقیت و بهره وری بسیاری نیز در نتیجه گوش دادن به این نوع موسیقی زیاد می شود.

اما برای استفاده از این قابلیت تازه اسپیکر هوشمند غول جستجو کافیست عبارت OK Google یا Hey Google را برایش بگویید تا سفر آرامش بخش شما آغاز شود. راهکار دیگر برای این منظور اشاره کردن روی بخش فوقانی اسپیکر هوم و نگه داشتن انگشت روی آن است. بعد از این مرحله تمام کاری که باید انجام دهید این است که از اسیستنت بخواهید موسیقی دلخواهتان را در محیط پخش کند.

این صداها هم آنطور که در ابتدای متن گفته شد از طبیعت گرفته شده اند و مواردی نظیر صدای آب، جنگل، شب هنگام، طوفان، باران و غیره را شامل می شود.

اضافه کنیم که این امکان صرفا در آمریکا و برخی کشورهای منتخب دیگر فعال شده و به تدریج کشورهای دیگر نیز به آن اضافه می شوند.

 

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *