جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


۸۵ درصد سازمان‌ها پایان امسال ویندوز ۱۰ دارند

کمپین ویژه مایکروسافت متمرکز بر توسعه قابلیت‌های امنیتی، سازمان‌های سراسر جهان را مجبور کرد سیستم عامل خود را به ویندوز ۱۰ به‌روزرسانی کنند تا ایمن بمانند. محققان بر این باورند که کسب و کارها ویندوز ۱۰ را سریع‌تر از ویندوز ۷ و ویندوز XP که محبوب‌ترین نسخه‌های سیستم عامل مایکروسافت بودند در اختیار می‌گیرند.پپپپ

۸۵ درصد سازمان‌ها پایان امسال ویندوز ۱۰ دارند

به گزارش وب‌سایت Zdnet، طی مطالعه‌ای که توسط مرکز تحقیقاتی گارتنر انجام شد کارشناسان دریافتند ۸۵ درصد سازمان‌ها تا پایان سال جاری میلادی سیستم عامل ویندوز ۱۰ را در اختیار خواهند گرفت و مهم‌ترین دلیل برای این اتفاق ارتقا قابلیت‌های امنیتی است.

ژانویه امسال مایکروسافت به کاربران یادآوری کرده بود که در تاریخ ۱۳ ژانویه ۲۰۲۰ سیستم عامل ویندوز ۷ بازنشسته می‌شود و هیچ گونه وصله امنیتی دریافت نمی‌کند. با این وجود حتی برای زمانی که وصله‌های امنیتی عرضه می‌شوند این هشدار اعلام شده است که سیستم‌های مبتنی بر ویندوز ۷ می‌بایست نرم‌افزارهای امنیتی پیشرفته را روی شبکه‌های سازمانی درا ختیار بگیرند.

بر اساس این بررسی ۴۹ درصد سازمان‌ها در پاسخ به این سوال که چرا می‌خواهند سیستم عامل خود را به ویندوز ۱۰ تغییر دهند هدف اصلی خود را «ارتقا امنیتی» اعلام کردند. علاوه بر آن ۳۸ درصد سازمان‌ها توضیح دادند که در حال انتقال فعالیت‌های خود به سیستم عامل ویندوز ۱۰ هستند، زیرا قابلیت‌های این پلتفرم مبتنی بر فضای پردازش ابری بسیار پیشرفته‌تر است.

یکی دیگر از دلایلی که باعث شد سازمان‌ها به فکر انتقال سیستم عامل خود بیافتند این بود که مایکروسافت اعلام کرد در سال ۲۰۲۰ میلادی ویندوز ۷ را برای همیشه بازنشسته می‌کند.

منبع :  همکاران سیستم

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *