جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آمار فروش موبایل های پرچمدار 2016 سامسونگ به رقم 55 میلیون دستگاه رسید

گزارشی که به تازگی از سوی کمپانی تحلیلگر بازار Strategy Analytics منتشر شده، نشان می دهد مجموع فروش پرچمداران سال گذشته سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اِج در پایان سه ماهه نخست سال مالی جاری، به رقم خیره کننده 55 میلیون دستگاه رسیده است.

آمار فروش موبایل های پرچمدار 2016 سامسونگ

سامسونگ در سه ماهه نخست سال 2017 تعداد 7.2 میلیون دستگاه گلکسی اس 7 و اس 7 اِج فروخته است
در این آمار آمده که سامسونگ در بازه زمانی ژانویه تا مارس 2017 توانسته 7.2 میلیون عدد از این دو موبایل را به فروش برساند. همان طور که می دانید پس از به وجود آمدن مشکلات عدیده و پایان نافرجام داستان گلکسی نوت 7، گلکسی اس 7 و مدل اِج آن به مدت بیش از یک سال، به تنهایی بار سنگین مسئولیت را به دوش کشیده و با پرچمداران دیگر رقبا در حوزه محصولات گران قیمت به رقابت پرداختند و توانستند این کمپانی کره ای را در بازار جهانی سرپا نگه دارند.

در گزارش Strategy Analytics آمده که سامسونگ در سه ماهه نخست سال جاری میلادی توانسته 92.3 میلیون عدد تلفن همراه را در رده های مختلف قیمتی به فروش برساند. با این حساب، این کمپانی 23 درصد کل بازار اسمارت فون جهان را در اختیار دارد.

به هر حال، اینطور به نظر می رسد که استراتژی های مختلف سامسونگ برای فروش پرچمداران 2016 مانند ارائه رنگ های متنوع و جدید، تخفیف های فوق العاده و همکاری گسترده با اپراتورهای مختلف، در کنار تبلیغات پرهزینه، توانسته این دو محصول را به آمار فروش حیرت انگیزی برساند. حال باید دید آیا گلکسی اس 8 و برادر بزرگترش می توانند این راه را ادامه دهند، و آیا آرزوی سران کمپانی کره ای برای دستیابی به رکورد فروش 60 میلیونی کهکشانی های 2017 برآورده می گردد یا خیر.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *