جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ایسر از دوربینی 360 درجه ای با قابلیت برقراری تماس های صوتی رونمایی کرد

کمپانی ایسر به تازگی از دوربینی 360 درجه ای رونمایی کرده که قادر به برقراری تماس های صوتی نیز هست. این دوربین که Holo 360 نام گرفته، در وهله اول به عنوان دوربینی 360 درجه ای ظاهر می شود اما از اتصال 4G LTE هم پشتیبانی می کند. در حالی که غالب دوربین های مشابه، نیازمند اتصال به وای فای و موبایلی هوشمند هستند، اما Holo 360 می تواند به صورت جداگانه کنترل شود و الزامی به اتصال به دیوایسی دیگر وجود ندارد.

ایسر از دوربینی 360  رونمایی کرد

مدل Holo 360 قرار است بعد از عرضه هم مورد پشتیبانی قرار بگیرد و تشخیص عمق سه بعدی هم به آن اضافه شود. ایسر می گوید که این قابلیت هنوز به صورت تمام و کمال پیاده سازی نشده و در دست توسعه قرار دارد؛ مسئله ای که با توجه به عدم اتمام توسعه خود دوربین هم کاملاً منطقی به نظر می رسد. علاوه بر این، ایسر صحبت دیگری هم درباره این دوربین 360 درجه ای به میان نیاورده و نمی دانیم باید منتظر چه مشخصاتی باشیم.

با این همه، مشخص شده که دوربین Holo 360، سیستم عامل اندروید را اجرا کرده و از نمایشگری لمسی زیر سنسور دوربین بهره می برد. گذشته از قابلیت برقراری تماس صوتی و گزینه هایی برای ویرایش تصویر و ویدیو، ایسر اعلام نکرده که سیستم عامل و نمایشگر دستگاه از قابلیت های دیگری مانند اجرای اپلیکیشن هایی خاص و دسترسی به استور گوگل پلی هم برخوردار هستند یا خیر.

از دیگر اطلاعاتی که ایسر از ارائه آنها سر باز زده، می توان به قیمت گذاری و تاریخ عرضه دستگاه اشاره کرد؛ با این همه، دوربین Holo 360 محصولی مخصوص مصرف کنندگان خواهد بود و قطعاً به بازار عرضه می گردد. از منظر قیمت هم ایسر عادت دارد دیوایس هایش را با قیمتی بسیار رقابتی روانه بازار کند؛ بنابراین اگرچه با در نظرگیری اجرای سیستم عامل اندروید، Holo 360 چندان ارزان قیمت نخواهد بود، اما با برچسب قیمتی کمرشکن هم به بازار نخواهد آمد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *