جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


استقبال از کنفرانس بیلد ۲۰۱۷ به شکلی متفاوت

کنفرانس بیلد ۲۰۱۷ طی ۱۰ تا ۱۲ ماه می در سیاتل برگزار خواهد شد، و ما مطابق روال هر سال با پوشش زنده این کنفرانس مهم در خدمت شما خواهیم بود. امسال هم مایکروسافت برای کاربرانی که مایل به پیشوازی از این روبداد مهم هستند امکاناتی را در شبکه های اجتماعی ترتیب داده است.

استقبال از کنفرانس بیلد

حدودا دو هفته تا برگزاری کنفرانس بیلد امسال باقی مانده است، مایکروسافت برای کاربرانی که مایل به حمایت و جشن گرفتن این رویداد در فضای مجازی هستند امکانی را ترتیب داده تا با استفاده از یک ابزار مجازی پرچم کنفرانس را به تصویر خود در شبکه های اجتماعی اضافه کنند.

مایکروسافت با همکاری Twibbon ابزاری را برای طرفداران فراهم کرده تا بتوانند در فیس بوک و توییتر به عکس های پروفایل خود پرچم بیلد ۲۰۱۷ را اضافه کنند. عملکرد این ابزار بدین گونه است که پس از انتخاب عکس مورد نظر، پرچم بیلد به عکس شما اضافه خواهد شد، و در ادامه پست خودکاری تصویر شما را به همراه پرچم بیلد منتشر خواهد کرد.

کنفرانس بیلد امسال با توجه به گمانه زنی هایی که در مورد پوسته های جدید ویندوز ۱۰ وجود دارد، می تواند جذابیت زیادی برای توسعه دهندگان داشته باشد. در صورت تمایل به استفاده از این ابزار می توانید به این لینک مراجعه کنید.

منبع : وین فون

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *