جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تعداد کاربران فعال توییتر افزایش یافت اما درآمد آن کماکان رو به کاهش است

ارزش سهام توییتر از نوامبر سال 2013 که این شرکت تبدیل به یک کمپانی عمومی شد، با شیب کمی در حال کاهش بوده و به نظر می رسد این روند کماکان ادامه خواهد یافت. هم اکنون هر سهم توییتر با قیمت حدودی 14 دلار معامله می شود اما حالا خبر می رسد که سهام این شرکت به دنبال اعلام خبر افزایش تعداد کاربران، مقدار اندکی افزایش را تجربه کرده است.

کاربران فعال توییتر

گفتنی است در سه ماهه اخیر، تعداد کاربران فعال توییتر 11 درصد افزایش یافته اند اما در همین مدت آنها توانستند درآمدی 548 میلیون دلاری را به جیب زنند که نسبت به مدل مشابه سال گذشته، کاهشی 8 درصدی را تجربه کرده است. البته باید اشاره کرد که تحلیلگران درآمدی معادل با 512 میلیون دلار را برای توییتر پیش بینی کرده بودند که حداقل می توان گفت این کمپانی بهتر از انتظارات عمل کرده است.

گفتنی است به نظر می رسد هیچ کدام از تمهیدات توییتر در اوایل سال 2016 به سنگین تر کردن کفه ترازو به نفع آنها منجر نشد اما در دو فصل گذشته به وضوح می توان مشاهده کرد که بسیاری از کاربران تازه بالاخره به سمت این پلتفرم هجم آورده اند و کماکان این شبکه اجتماعی نقش اصلی را در تبادل اخبار در قسمت های مختلف جهان بر عهده دارد.

اما حال سؤال این است که آیا توییتر می تواند راه حلی برای پایان دادن به سیر نزولی درآمدهایش پیدا کند یا خیر. کمپانی مذکور هم اکنون با شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، اسنپ چت و اینستاگرام در رقابت است که تعداد کاربران روزانه آنها بیش از توییتر است.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *