جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پیش ثبت‌ نام الکامپ بیست و سوم از دهم اردیبهشت ماه آغاز می شود

پیشتر در خبرها خواندید که الکامپ بیست و سوم قرار است امسال در تیرماه برگزار شود. در همین راستا سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور با ارسال بیانیه ای چند و چون پیش ثبت نام شرکت ها برای حضور در این رویداد را اعلام نموده که در ادامه از شما دعوت می کنیم به متن این بیانیه توجه نمایید.

الکامپ

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ در تاریخ 30 تیر ماه تا 2 مرداد ماه توسط سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزار خواهد شد و پیش ثبت نام الکامپ امسال نیز دهم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز میشود.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، سعادت با اعلام این خبر، افزود: پس از برگزاری موفق دو دوره از نمایشگاه الکامپ، سرانجام پیگیریهای سازمان در خصوص تحقق مطالبات صنف برای برگزاری الکامپ در فصل تابستان به نتیجه رسید و امسال نمایشگاه الکامپ بیست و سوم برای نخستین بار در تاریخ برگزاری خود، 30 تیر ماه تا 2 مرداد ماه برگزار خواهد شد.

سعادت روند ثبت نام را مانند روال دو سال گذشته اعلام کرد و افزود: امسال نیز پیرو تجربه موفق گذشته در ثبت‌نام و برگزاری نمایشگاه الکامپ، سه مرحله پیش ثبت‌نام، ثبت‌نام نهایی و جانمایی را خواهیم داشت.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با تاکید بر اینکه متقاضیانی که زودتر اقدام به پیش ثبت‌نام کنند در اولویت ثبت‌نام قرار خواهند گرفت، افزود: از بدنه صنف درخواست می‌ شود مرحله پیش ثبت‌ نام را جدی گرفته و در مهلت مقرر اقدام کنند. مرحله پیش ثبت‌نام اطلاعات کافی در خصوص میزان تقاضا و مشارکت بدنه صنف از این دوره نمایشگاه الکامپ را در اختیار سازمان به‌عنوان برگزارکننده قرار می‌ دهد و معیارها و سطح خواسته‌های شرکت‌کنندگان را برای ما روشن می‌ سازد. با اتکا به این اطلاعات می‌ توانیم برای برگزاری نمایشگاهی سالم، شفاف و باکیفیت برنامه‌ ریزی کنیم.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *